Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

heb intressen in deze T5

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1453
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

heb intressen in deze T5

Bericht door m.c van den berg »

Rijd nog T4
oog op T5 , krijg de link niet op :wjw
Vraag; geef eerlijk jullie mening?
Wie herken deze bus?

mijn struikelblok is de automaat ,in verhouding km? is pas alle olie afgeperst en vernieuwd, maar ook de gehele auto laten spuiten?

( Transporter T5 2.5 TDI 128kW Automaat Highline DC 3400 lang )
Deze staat op Marktplaats

Met vriendelijke groet Marinus
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
J. Jolliffe
Berichten: 343
Lid geworden op: 04 dec 2008, 21:00

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door J. Jolliffe »

Ik zal je even helpen, http://link.marktplaats.nl/455135680" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1453
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door m.c van den berg »

Bedankt :toppie
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
Gebruikersavatar
RKDesigns
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2011, 19:26

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door RKDesigns »

Het chassisnummer vragen, via de dealer alles geheel natrekken, als je contacten in de verzekeringswereld hebt eens goed laten zoeken op het chassisnummer en kenteken... verder meenemen naar een dealer en een schadehersteller die je in je netwerk van bekenden vast wel kent. Gewoon binnenste buiten keren om zeker te zijn dat alles klopt als je een 100% eerlijke schadevrije bus wilt aanschaffen. Als de verkoper er allemaal aan meewerkt en alles klopt dan koop je iig geen kat in de zak. Wordt al genoeg gerommeld.
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door robertTREBOR »

ik zie de automatenbak als probleem t.o.v. de km stand, we weten allemaal dat als er nog niets is gereviseerd het er zeker aan zit te komen bij deze km stand.

helaas halen maar zeer weinig aut. bakken van de transporter bijv. 2 ton km. zonder revisie.
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
T5harm
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 nov 2010, 14:59

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door T5harm »

Feitelijk een Multivan met lange wielbasis (dus geen 'opgeleukte' bestelbus!)


hmm , zo bomvol is hij nou ook weer niet.
Vind hem persoonlijk te duur.
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door theo »

hoi Marinus,

bus ziet er leuk uit lijkt mij wel een beetje duur voor een bus van 6 jaar (deze is al afgeschreven in de boeken dus er moet ruimte genoeg zijn om goed te onderhandelen)
zelf zal ik nooit een bus komen van iemand die in een meertje woont (geen adres bekent bij marktplaats) ga niet alleen als je wilt gaan kijken en neem zeker geen contant geld mee betaald bij overschrijven via een opname of nog beter via een overschrijving.
er zijn meer mensen op zo een manier veel geld kwijt geraakt.
en een gewaarschuwde marinus telt voor twee toch.
groetjes Theo en Monique
m.c van den berg schreef:Rijd nog T4
oog op T5 , krijg de link niet op :wjw
Vraag; geef eerlijk jullie mening?
Wie herken deze bus?

mijn struikelblok is de automaat ,in verhouding km? is pas alle olie afgeperst en vernieuwd, maar ook de gehele auto laten spuiten?

( Transporter T5 2.5 TDI 128kW Automaat Highline DC 3400 lang )
Deze staat op Marktplaats

Met vriendelijke groet Marinus
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1453
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door m.c van den berg »

hoi Theo

Ik Ga niet alleen, en vind de bus ook te duur, heb hem gebeld, is eigenbaas (timmerman). vandaar die ladens.
Er zit geen eens stoelverwarming in :ie en dat wil ik wel. ivm, de pijnlijke rug klachten, door ongeval.
Als ik zou gaan had je wel een belletje gehad :zwaai

Groetjes daar en de kits :zwaai
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: heb intressen in deze T5

Bericht door robertTREBOR »

De auto vertoont geen enkel gebrek en ook alle retro-fit systemen verkeren in perfect werkende conditie. Voor verkoop opnieuw gespoten in originele VW-kleur Wheat-Beige metallic. Alle parkeerkrassen en steenslag weg, op de hele auto bevindt zich niet één krasje! Ook het interieur is smetteloos. U krijgt schriftelijke garantie, de auto is volledig goed. En hij is volkomen uniek in NL !!

==============================================================

ophemelen kan die YURI wel . perfect / orgineel / smetteloos / garantie / volledig goed / uniek !!!

de schiftelijke garantie krijg je zeker geschreven op een stuk toiletpapier.

echte Yuri garantie tot eind van de straat :-) :zwaai
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Plaats reactie