Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

achteraf mistlampen inbouwen/aansluiten

vragen over de T5
Plaats reactie
stukie-stukadoors
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2012, 10:49

achteraf mistlampen inbouwen/aansluiten

Bericht door stukie-stukadoors »

Na het bezit van helaas nog geen 5 hele dagen van een caravelle high-line uit 2008, nu maar weer op zoek naar een andere bedrijfswagen

nu ben ik van plan een multivan lwb (comfort-line, snik snik) uit 2011 aan te schaffen, maar deze heeft nog geen mistlampen in de voorbumper

NU was mijn vraag:

Is het mogelijk om de mistlampen alsnog te monteren en aan te sluiten (dit omdat alles in deze bus via "canbus" werk)


mvg

Bernard

( nee, ze hebben me bus helaas nog steeds niet terug gevonden)
Teamlid van het "www.Dutchmodballteam.nl" Like us op facebook :-)
Gebruikersavatar
navi16
Berichten: 219
Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:38
Locatie: Zoetermeer

Re: achteraf mistlampen inbouwen/aansluiten

Bericht door navi16 »

mistlampen op zich inbouwen stelt niets voor, maar ligt er al bekabeling in? heb je de juiste comfort module?
mistlampen kosten geloof ik 90 euro / stuk zo ongeveer, kabel boom schat ik 20 euro, dan de comfort module, pff.. 75 euro of zo? alles het beste middels ebay.de te verkrijgen.
en niet te vergeten de lichtschakelaar die een standje bij krijgt
Denk dat de mistlichten via het boordnetapparaat gestuurd worden moet je wel geschikt boardnet hebben. Bekabeling is ook niet aanwezig
Zal even een dagje werk worden
VW T5 170PK van TDI naar TDI ---> VW Passat Variant TSI
jayvw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 okt 2009, 16:13
Locatie: Belgie

Re: achteraf mistlampen inbouwen/aansluiten

Bericht door jayvw »

Ik heb gewoon mistlichten in de autohandel gekocht ( 40euro) en een paar draadjes getrokken via de + en een extra schakelaartje naast m'n lichtknop. Hier ook nog een zekeringetje en relaisje tussen gezet en klaar....... leuk projectje op een zonnige namiddag :werkaanT4
stukie-stukadoors
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2012, 10:49

Re: achteraf mistlampen inbouwen/aansluiten

Bericht door stukie-stukadoors »

Ik wil de mistlampen dan wel op de originele manier ingebouwd en aangesloten hebben!

echter is mijn vraag dus:

kan dit op de comfort-module ?

het lijkt mij geen ingewikkeld iets om achteraf in te bouwen bij een "oudere auto" maar nu alles via cambus gaat is het dan nog steeds mogelijk ?
Teamlid van het "www.Dutchmodballteam.nl" Like us op facebook :-)
Plaats reactie