Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goed onderhoud in de buurt van Emmen, waar?

vragen over de T4
Plaats reactie
ottomobiel
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 sep 2013, 18:51

Goed onderhoud in de buurt van Emmen, waar?

Bericht door ottomobiel »

Hallo allemaal, ik ben zojuist aktief geworden hier op het forum en heb een vraag over onderhoud van een T4 California Event TDI van 2002.
Ik ben momenteel niet tevreden met mijn garage, ze hebben nu te vaak dingen nagelaten waardoor de auto er niet beter op geworden is.
En ook als ik de auto breng voor een grote beurt bijvoorbeeld( dan mogen ze hem 3 dagen hebben) en als ik dan vraag bepaalde dingen te verhelpen dan blijkt dat ze ondanks dat ze alle tijd krijgen die dingen die ik verholpen wil hebben niet gedaan te hebben.
En nu is de klachtenlijst inmiddels zo lang dat bij mij de emmer is overgelopen....
Ik kan natuurlijk gewoon naar de VW dealer gaan maar ik heb zelf dan de indruk dat deze niet altijd goed ingevoerd is in het Westfalia gedeelte ( of heb ik,het mis? )
Nu zoek ik dus in de buurt van Emmen ( zuidoost Drenthe) een adres die goed is in zowel het motorische gedeelte als in het campergedeelte.
Ik hoop dat er hier camperbezitters zijn uit de buurt van Emmen die tevreden zijn over hun garage en hem aan kunnen bevelen.
groet, Ottomobiel
Gebruikersavatar
mptje
Berichten: 125
Lid geworden op: 01 sep 2011, 13:27
Locatie: zuidlaren

Re: Goed onderhoud in de buurt van Emmen, waar?

Bericht door mptje »

Hallo Ottomobiel,

Als je er een stukje rijden voor over hebt ,kijk dan eens aan de rechterkant naar 1 van onze sponsoren T.Musch in froombosch.
Is die van mij ook in onderhoud en meer dan tot volle tevredenheid.

Groet Mptje :T44EVER
Plaats reactie