Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

mijn bus was klaar van de vw dealer, maar ben niet blij mee

vragen over de T4
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

mijn bus was klaar van de vw dealer, maar ben niet blij mee

Bericht door carl »

ja ja 25-05-07 heb ik mijn bussie weer op gehaald van he schade bedrijf na een week, had nog al haast bij wand ging het weekendt naad de camping eerste gezicht was ik blij dat ik hem weer had na dat hij een week weg was, Maar nu komt het hij is niet goed gespoten :huilen en dat door een vw dealer en hun doen er nog laks over ook. mijn bumper kleur verschil :ie schuur krassen :bonk mijn portier deur als een sinsasappel schil gespoten :nuts ,ga maar door ik ben er echt kapot van laat je het doen door een erkent vw bedrijf krijgje hem zo terug, en dan nog zechen Ja maar wij hadden niet vel tijd en erwas haast bij om dat ..... blaaaa blaaaa blaaaa buul shit gaat woensdag terug er mee.

jullie hooren hier nog meer van.

Groet
Carl
opm. olle: graag namen weglaten hier. Probleem mag je best noemen hier maar oplossen niet via wjw
Laatst gewijzigd door carl op 31 mei 2007, 20:48, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

Balen Carl..... :politie

Succes ermee!!!

Groeten,

Niels
T4 102 PK uit 2003
Gebruikersavatar
Racey
Berichten: 182
Lid geworden op: 27 apr 2007, 12:27
Locatie: Beverwijk

Bericht door Racey »

Dat zijn altijd klote zaken, hopelijk komt het goed!

Ik kan binnenkort ook naar een schade expert, ze hebben gisteravond de rechterachter hoek en zijkant aangereden... Gelukkig tel. nr en kenteken..
Afbeelding
- T2 Westfalia "Berlin" '75
- Kever '76
- T4 '99 (nr. 1025)
Gebruikersavatar
ELPeter
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 mei 2007, 17:48
Locatie: Heerlen (Limburg)
Contacteer:

Bericht door ELPeter »

Carl,

Als het ene bovag bedrijf betreft zou ik, gezien mijn eigen ervaring met de voorruit, direct de Bovag in kennis stellen.

Foto's maken en het liefst ene expert van de Bovag laten kijken voordat je er weer aan laat klooien.

Heb ikzelf nagelaten en nu zit ik met de stress. Gebeurt mij geen tweede keer meer. Direct laten zien door een onafhankelijke.

succeS,

Peter
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

wat een @#$%^&*( :politie :gif :gif streek.

gaat echt nergens over, betaald een hoop geld bent ook nog eens je bus tijdje kwijt en het resoltaat: hoop stress!. veel sterkte mattie
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

ELPeter schreef:Carl,

Als het ene bovag bedrijf betreft zou ik, gezien mijn eigen ervaring met de voorruit, direct de Bovag in kennis stellen.

Foto's maken en het liefst ene expert van de Bovag laten kijken voordat je er weer aan laat klooien.

Heb ikzelf nagelaten en nu zit ik met de stress. Gebeurt mij geen tweede keer meer. Direct laten zien door een onafhankelijke.

succeS,

Peter
Nou peter het is een VW DEALER dus mach je ver wachten dat het goed komt toch, niet dus Gaat morgen eerst ff langs een ander inderdaat dan ga ik naar hun terug.
Laatst gewijzigd door carl op 31 mei 2007, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

Racey schreef:Dat zijn altijd klote zaken, hopelijk komt het goed!

Ik kan binnenkort ook naar een schade expert, ze hebben gisteravond de rechterachter hoek en zijkant aangereden... Gelukkig tel. nr en kenteken..
Dat is zeker baalen man jij ook sterkte er mee hoop voor jou dat het wel in een keer goed uit pakt.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

francisco schreef:wat een @#$%^&*( :politie :gif :gif streek.

gaat echt nergens over, betaald een hoop geld bent ook nog eens je bus tijdje kwijt en het resoltaat: hoop stress!. veel sterkte mattie
Ja bedankt man Maar hoe staat het met jou bussie al een kleur gekoosen??

of is hij al klaar :happy
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Portuvier
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:29
Locatie: Nederhorst den Berg

Bericht door Portuvier »

Ken ook iemand die slechte ervaringen heb mbt spuitwerk, een VW dealer in *******
Bus is na schade al 7 keer gespoten, en heeft dus ook 7 verschillende tinten.
Nu valt hier en daar de verf er gewoon af!
Ze hebben daar toch verschrikkelijk mazzel dat die man zo rustig is, ik had al lang iemand aan zijn stropdas over de balie getrokken.
Een gewaarschuwd man telt voor twee!
Mvg,
Eric

***** verwijderd door Henk-1
Hou je aan de huisregels aub
Rust Roest
Maar Roest Rust Niet
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: mijn bus was klaar vw dealer schueler maar ben niet blij

Bericht door René »

carl schreef:ja ja 25-05-07 heb ik mijn bussie weer op gehaald van he schade bedrijf Schueler

Maar nu komt het hij is niet goed gespoten
Ik ken er alles van,
Mijn bus is door de eerste eigenaar altijd ongehouden en hersteld door deze dealer.

van spuitwerk en strakmaken weet ik dus wat je bedoelt.

Nu heb ik mijn bus geheel over laten spuiten door een ander bedrijf, maar ook daar is het niet 100%. Terwijl ze wel willen dat je de factuur 100% betaald,

Sterkte Berrie
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Bericht door Johan729 »

Volgens mij woon je redelijk dichtbij Pon in Leusden.Kunnen zij misschien iets voor je betekenen?Een belletje of even langsrijden kan toch geen kwaad?
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

Johan729 schreef:Volgens mij woon je redelijk dichtbij Pon in Leusden.Kunnen zij misschien iets voor je betekenen?Een belletje of even langsrijden kan toch geen kwaad?
sterker nog ik werk daar, niet zo lang 9 maanden. en gaat zeker ff kijkken wat hun er van vinden en zchen.
Laatst gewijzigd door carl op 31 mei 2007, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: mijn bus was klaar vw dealer schueler maar ben niet blij

Bericht door carl »

Berrie en Rene schreef:
carl schreef:ja ja 25-05-07 heb ik mijn bussie weer op gehaald van he schade bedrijf


Maar nu komt het hij is niet goed gespoten
Ik ken er alles van,
Mijn bus is door de eerste eigenaar altijd ongehouden en hersteld door deze dealer.

van spuitwerk en strakmaken weet ik dus wat je bedoelt.

Nu heb ik mijn bus geheel over laten spuiten door een ander bedrijf, maar ook daar is het niet 100%. Terwijl ze wel willen dat je de factuur 100% betaald,

Sterkte Berrie
rijd je bus dan ook wel weer naar behoren jij zij dat hij niet goed was toch na je aan rijding? wat was jij kwijt voor deze schade.

en JA dat heb je goed 4200 eurie in de btw dat is geen katte pis hoor als hij morgen echt weer bijdehand gaat doen dan trek ik hem echt over de toonbank heen ik beld hun op van dat het niet goed was en hij zij van nou dat wil ik wel eens zien dan. mijn bloed begon bijna te kooken je heb een dikke bus bent er zuinig mee en hij doet ff als of het een auto is van 500 euro wat een mafkees zech. bleeee
Laatst gewijzigd door carl op 31 mei 2007, 19:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

Nou, das balen man, ik zou net als sommige melders ook beamen ook inderdaad de bovag alvast in kennis stellen, je bent weliswaar in onderhandeling, maar dan heb je alvast een stok achter de deur. Indien het geschil dan niet knap opgelost wordt dan kan de Bovag naar mijn idee zeer snel handelen en ze ermee confronteren.

Heel veel succes met een goede en knappe oplossing.

René
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

Het moest snel snel, dus daarom konden we het niet netjes doen.... ????

Die moet ik onthouden voor bij mij klanten.

Grote onzin natuurlijk. Je doet het goed of je doet het niet. Als je ziet dat je het niet netjes kan maken doordat je de tijd niet krijgt, dan moet je de klant teleurstellen. Je gaat toch niet iets afraggen om de klant maar "tevreden te stellen" en zo je eigen naam door het slijk te halen. Dan hadden ze moeten zeggen, we kunnen het snel doen maar kwalitatief gaat u dat wel merken.

Maar las ik goed € 4200 voor een achterbumper en een deur? Kon bij mij spuiter voor wat minder mijn hele bus met een speciale paint laten doen. (zat al wat schade op dus ze moesten al spuiten)
Plaats reactie