Om een VW naar belgie in te voeren moet je een Europees Certificat Of Conformation hebben. Weet iemand waar ik dit kan aanvragen. Heel waarschijnlijk bij VW Duitsland. Ik meen dat het pas gaat bij VW's vanaf 1999
Alvast bedankt
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Europees attest
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Is gewoon gratis. Kan je opvragen bij;
http://www.volkswagen-transport.de
even doorklikken op services....
Document heet COC; certificate of conformity
Wordt met drie dagen thuis gestuurd.
Groet,
Caspar
http://www.volkswagen-transport.de
even doorklikken op services....
Document heet COC; certificate of conformity
Wordt met drie dagen thuis gestuurd.
Groet,
Caspar
Re: Europees attest
NA 3 maanden en heel veeeeeeel problemen toch gekregen.
Het COC had ik erbij maar een caravelle is origineel personenbus voor een lichte vracht (grijs kenteken voor belgie) geld dat niet.
De invoerde geeft een papieren af bij dubbele cabine dus naar een "gewone keuring"
Daar kon ik het motornummer niet aanwijzen (moet je zelf doen) ondanks papieren van de ruilmotor die er inzit. Zelf 2 wielen demonteren en remklauw ( deze maten nemen ze op).
AFGEKEURD!!!!!! (LPG tank en leidingen aanpassen) en kreeg de papieren voor 2 persoons bus en ze was 5 persoons.
Reden...... niet genoeg laadvermogen ????????????
Wat bleek ze was verkeerd gewogen en daardoor te weinig laadvermogen en daardoor papieren voor 2 persoons......... Zelf alles uitgezocht en ondertussen meer dan 3 maanden verder maar toch gekeurd.
Beter een 2500 tdi is veel simpeler en meer voorkomend dan een 2.8 VR6
Het COC had ik erbij maar een caravelle is origineel personenbus voor een lichte vracht (grijs kenteken voor belgie) geld dat niet.
De invoerde geeft een papieren af bij dubbele cabine dus naar een "gewone keuring"
Daar kon ik het motornummer niet aanwijzen (moet je zelf doen) ondanks papieren van de ruilmotor die er inzit. Zelf 2 wielen demonteren en remklauw ( deze maten nemen ze op).
AFGEKEURD!!!!!! (LPG tank en leidingen aanpassen) en kreeg de papieren voor 2 persoons bus en ze was 5 persoons.
Reden...... niet genoeg laadvermogen ????????????
Wat bleek ze was verkeerd gewogen en daardoor te weinig laadvermogen en daardoor papieren voor 2 persoons......... Zelf alles uitgezocht en ondertussen meer dan 3 maanden verder maar toch gekeurd.
Beter een 2500 tdi is veel simpeler en meer voorkomend dan een 2.8 VR6
Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft