Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Afscheid T5

vragen over de T5
Gebruikersavatar
The wolfman
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:21
Locatie: dordrecht

Afscheid T5

Bericht door The wolfman »

Beste weetjewellers
Ik heb sinds gisteren afscheid genomen van mijn t5
En na 2 x een t4 sinds 1991 van volkswagen.

Rij nu in een vivaro


het gaat jullie goed
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: Afscheid T5

Bericht door robertTREBOR »

Veel plezier in je nieuwe Vivaro !

Ik rij inmiddels ook al weer bijna 12 maanden in mijn Renault Trafic twin Turbo 1600 cc 140 pk.
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4457
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Afscheid T5

Bericht door Henk-1 »

Veel plezier met je nieuwe auto

Enne je weet het he..........................

Eens een weetjeweller altijd een weetjeweller :toppie
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Joseph
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 aug 2012, 08:42
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: Afscheid T5

Bericht door Joseph »

Denk dat je met een Vivaro inderdaad meer auto hebt voor je geld.
Zelf ben ik, wat betreft busjes, altijd VW-fan geweest, maar met de laatste ontwikkelingen...
Vooral het fijt dat ze niet thuis geven bij de problemen van de TFSI en 180 pk busdiesel bekoelt de liefde wel een beetje.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Afscheid T5

Bericht door heemskerk »