Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

BYNA KLAAR

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

BYNA KLAAR

Bericht door nabunneke »

nu dat ie byna klaar is techniche gezien gaan ik hem een en update doen naar verlichting toe, gelukkig heb ik een verhoogde t4 dus een verlichtingsbaar
maken en er 4 verschyners op monteren tegen het dak aan , ik weet dat het in chrome uitvoering heel mooie is maar ik zit met en gele bus en heel duur
daarom zelf plooien en gewoon zwart verven steekt noch mooie af tegen de gele kleur
de sidekirts ook zelf maken en aan de achterkant met en eikplankje op de volle lengte afwerken,ik zit wel met een vraag hoe ver mogen die sidekirts van de onderkant uitsteken dan weet ik hoe breed ik die plank mag afzagen die plint planken zyn in volle eik afschuren en 3 keer vernissen en klaar
ik hoop dat er iemand is die weet wat de wetgeving hieromtrend is
ik kan het ook opzoeken maar ik ben veeeeel te lui
groeten jozef :T4politie :nuts
Gebruikersavatar
Bazaki Gerjan 613
Berichten: 86
Lid geworden op: 29 jan 2007, 10:24
Locatie: Klijndijk

Re: BYNA KLAAR

Bericht door Bazaki Gerjan 613 »

Niet buiten de bandbreedte, denk ik.....dus bredere banden is bredere skirt.....maar telefoontje met RDW kan natuurlijk ook.
:T44EVER ---> :T54LIFE
VW T4 Caravelle, 1999, 2,5 TDI, 102 pk ---> VW T5 Caravelle 2005, 2,5 TDI, 130 pk
:campingT4 ---> :T5cruisin
Gebruikersavatar
Rene_Pennings
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 sep 2015, 11:31
Contacteer:

Re: BYNA KLAAR

Bericht door Rene_Pennings »

Heb je al enig idee hoe zo'n verlichtingsbaar eruit komt te zien? Heb je al een voorbeeld of tekening? Ik ben namelijke erg benieuwd. Mijn T4 heeft ook een hoog dak...
Live the life you love, love the life you live :T44EVER
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

Re: BYNA KLAAR

Bericht door nabunneke »

sorry, voor het laattydig antwoord maar heb het momenteel heel druk met de hydrolagers die vervangen moeten worden,ik dacht dat ik byna klaar was maar zo blyf je lekker bezig en er zal ook wel altyd iets zyn zodanig dat je het busje otima forma kunt houden, maar goed zo gauw ik eraan kan beginnen laat ik iets weten met foto s en afmetingen dus noch even geduld groeten jozef
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

Re: BYNA KLAAR

Bericht door nabunneke »

ik kom er stilaan achter dat ik noch lang niet klaar ben,wat de lichtbaar op het dak betrefdt heb ik me bedacht ik ga sparen voor een ledbaar op ongeveer 96 cm is veel goedkoper dan de beugel en 4 lampen
zogauw het gemonteerd is komen de fotokes
grt
Plaats reactie