Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
mini meeting de dijk
-
Re: mini meeting de dijk
Liever voor een andere reden bij elkaar, maar wel gezellig, chubaka , sandman en bleu star waren er dat ik(slopelrijder) er kwam, een ander ging net weg...
Met zijn allen ook een tijdje buiten gestaan en gepraat, met af een toe een kleine regenbui....
En ook mijn groene gevaarte staat op de foto...
Met zijn allen ook een tijdje buiten gestaan en gepraat, met af een toe een kleine regenbui....
En ook mijn groene gevaarte staat op de foto...
Money will buy a pretty good dog, but it won't buy the wag of his tail (if it has one)
het was er dubbel maar zeer gezellig. veel nieuwe en gezellige mensen ontmoet maar had het toch liever op een andere manier gehad
T4 lw rsl edition Bj 2003
Passat 35i 2.0 gt Bj 1993
Scirocco z400 Bj 1988
Passat 35i 2.0 gt Bj 1993
Scirocco z400 Bj 1988
Zo druk was het niet toen wij er waren Was toch blij we vroeg waren,
moest nog verder om te klussen .
Was wel heel fijn om ff rustig met elkaar te kunnen praten al blijft de reden waarom niet te bevatten!!!!
Matje en Clasina,wensen jullie nog heel veel wijsheid en sterkte,Matje bedankt voor alles en Clasina voor de koffie!!!
moest nog verder om te klussen .
Was wel heel fijn om ff rustig met elkaar te kunnen praten al blijft de reden waarom niet te bevatten!!!!
Matje en Clasina,wensen jullie nog heel veel wijsheid en sterkte,Matje bedankt voor alles en Clasina voor de koffie!!!
Dit zijn dus nu historische plaatjes