Vandaag ff wat roest telijf gegaan met een klein straalpistool gevuld met eenmalig alugrit, en dat ging op zich best goed, totdat m.n compressor er de brui aan gaf na 10 minuten,
Het stukje wat ik al gedaan had maar ff in de owatrol gezet, nu ff kijken naar een nieuwe compressor
Vw T4 2.4 aab bj 1991
Saab 9000
Volvo S 70 1997
Mercedes SLK 200 R171 2004
Volvo C70 2008
Ik raad je tevens ook aan de ruit eruit te halen. Anders is al je werk voor niks en ik heb hiermee ruime ervaring. Het is heel goed mogelijk de ruit er heel uit te krijgen. Het lastigste zijn de hoeken. Je mag al blij zijn dat je het rubber eruit hebt gekregen.
Ik weet dat het een verschrikkelijke K. klus is. Ik kan je vanaf hier alleen maar succes wensen en bij vragen natuurlijk altijd dit forum raadplegen.
Wat de voorgaande adviezen al aangeven ERUIT!!
Deze jongens geven deze raad omdat het anders een grote teleurstelling wordt
De roest stopt echt niet bij de kitnaad waar de ruit mee vast zit de roest zit er gewoon onder door!!
Zou zonden zijn want wat je nu doet is al een hele pens werk.