Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Plots geen achteruit meer (OPGELOST)

vragen over de T4
Plaats reactie
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Plots geen achteruit meer (OPGELOST)

Bericht door Bikevouwer »

Gisteren de :driveT4 neergezet, en vanmorgen wil ik achteruit de carport uit, en had ik zoiets van, wat schakel je moeilijk Toet (koosnaampje van de bus is Toet)
Maar goed uiteindelijk de achteruit gevonden, achter het huis gezet, oud papier en plastic ingeladen om te recyclen.
Toet weer gestart en ..... geen achteruit meer, 5 versnelling vooruit geen probleem, maar achteruit is niet meer te selecteren, lastig als je net weg wil en achteruit je erf af moet.
Na de eerste schrik tot bezinning gekomen, en weetjewel opgezocht, en dan kom je er WEER achter waarom je lid bent geworden van :wjw
deze link is goud waard en ik hoop dat wat daar in staat permanent word opgeslagen in de annalen van :wjw

viewtopic.php?f=2&t=49442&p=353633&hili ... l*#p353633

Bij mij was op de een of andere manier het boutje en moertje iets gelost, met als resultaat een vaag schakelpatroon vooruit in alle versnellingen en een achteruit die niet meer te selecteren is.

Samen met mijn zoon het boutje weer vastgezet en ik schakel weer als vanuds met Toet en kan ik weer lekker :driveT4

:wjw :yes Bedankt weer voor je onuitputtelijke bron van informatie.
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
Plaats reactie