Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goedemiddag allen!

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
ikfiets
Berichten: 52
Lid geworden op: 31 okt 2016, 16:10

Goedemiddag allen!

Bericht door ikfiets »

Hallo allen,
Ik lees vaak dit forum en heb de laatste veel gehad aan de tips alhier. Vooral aankoop- en techniektips. Ik ben in het bezit geweest van een unieke T4 Westfalia Biker (2.4D 1995), die heb ik verkocht omdat ik wil gaan voor een nieuwere T4 met TDI motor. Ik ben al zeker anderhalf jaar aan het zoeken maar nog niet de liefde gevonden. Onbetrouwbare dealers, torenhoge prijzen, gesjoemelde kilometerstanden, Duitse import zonder enige historie, noem maar op. Het voordeel is dat ik heel wat kennis op doe over waar ik op moet letten. Op dit forum zal ik onder het kopje "T4 camper" daar proberen verslag van te doen en ik vind het ook interessant om verhalen van anderen te vernemen. Groet Jeroen
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Goedemiddag allen!

Bericht door Snautzer »

Welkom en succes met zoeken.
Noorfalia
Berichten: 249
Lid geworden op: 30 dec 2015, 10:00
Locatie: oost-Veluwe

Re: Goedemiddag allen!

Bericht door Noorfalia »

Welkom hier. Aan je forumalias te zien heb je in elk geval een milieuvriendelijke vorm van vervoer zolang je nog zonder T4 zit :toppie
Verkocht in mei 2021: T4 California 2.4D AAB 1992
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4867
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Goedemiddag allen!

Bericht door Hanz »

Hartelijk welkom op ons forum. Misschien kun je beginnen met je wensenlijstje voor een nieuwe camper. Je bent al een tijdje aan het zoeken dus voor jezelf zal je wel duidelijk hebben waaraan de bus wel en niet moet voldoen. De (al dan niet) nuttige tips en waarschuwingen volgen dan vanzelf. In dit topic kun je ook lezen over zo'n zoektocht die uiteindelijk een heel mooie camper heeft opgeleverd: viewtopic.php?f=23&t=53104#p380558
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Goedemiddag allen!

Bericht door Peter 887 »

Welkom bij :wjw misschien is dit een leuke gelegenheid om meerdere weetjewellers te ontmoeten.
Afbeelding
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie