Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

een en ander MESCHIEN verkopen

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

een en ander MESCHIEN verkopen

Bericht door francisco »

zit nu te twijfelen aan heel veel punten: wat zijn bv de volgende onderdelenwaard om te verkopen?

Body-kit
Heel de Projekt-ZWO body-kit. Ik moet wel nog mijn voor bumper maken maar maar ik heb nu toch vakantie:D. ik heb toen de tijd dik 2000,- betaald exl orginele ZWO-lampen die heb ik nu ook gekocht. baal dus grulijk want het is nog steeds mijn droom busje. verder zit er ook de orginele vleugel en schuifdeur kiel er bij. de plaaten naas de gril heb ik vorige week vervangen. op de vorige had ik knipperlichten gemaakt zijn ook tekoop

Motor
Er zit een 2400 Diesel AAB in en heeft ongeveer 44.000 km gelopen!. dat is dus NIKS!. Ik heb alles vorigjaar alles laten maken ivm knappen van de distrubitie riem.

Uitlaat
Het uitlaat systeem is ongeveer jaar oud. gelijk met de motor vervangen.

Velgen inc banden:
porsche cup3 velgen 235/45/17" met P-rozzo (244 per stuk 5 weken oud)
borba normaal 15'' winter banden 2 weken mee gereden nu half jaar oud.

Intrieur
2x kuipstoelen nieuw 245,- perstuk 2 jaar oud
nieuwe tellerunit met toerenteller en plasma tellerbladen nieuwe 200,-
de hele t4 is bekleed en heeft achter een traanplaat vloer. wiel bakken zijn netjes afgewerkt inc blauwe neon etc kan denk ook wat opleveren

ik zeg dus nu nog niet of ik dit ga verkoopen ik wil wel weten wat dit ongeveer gaat opleveren om te overwegen een andere VW te halen of weer een T4 :D
grt frank
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

Motor)
een 2,5tdi levert snel 2500 of meer op... een 2,4.... gokje 1500? 2000?

Bodykit)
Deze is al gemonteerd en ik weet niet of je dat onbeschadigd gedemonteerd krijgt... wat geeft een gek ervoor...1000?

Uitlaat)
origineel? rvs? bosal oid?.... wat levert dat op....200-500?

Wielen sportvelgen)
't is niet nieuw dus men geeft er nooit bijna de nieuwprijs voor.;;; 500...700?

Wielen winterbanden)
zie hierboven en verkeerde seizoen... 400?

Kuipstoelen)
als ze er nog goed uitzien... 100-150 per stuk?

teller en neon spul is erg smaak afhankelijk (ik ben er zeker geen fan van)
100-250 misschien?

tja.... al met al nevernooit wat je er in gepompt hebt...
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

nee daar ben ik het ook mee eens. ik zal zeker die dikke 8000,- terug krijgen. dan tel ik de koop van de T4 niet mee. Maar goed. ik ben wel aan het overwegen om overte stappen naar een Passat 2.8 V6 reden snel. En zakelijk tintje
Gebruikersavatar
appie310-winschoten
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 jun 2007, 22:25
Locatie: WINSCHOTEN

Bericht door appie310-winschoten »

HALLO FRANCISKO

ik hoop niet dat je er spijt van krijgt???????????????/

WANT IK WOU IN DE TIJD OOK EEN ZAAKELIJK TINTJE EN GING VOOR EEN MERCEDES W 210 (HET MODEL MET RONDE KOPLAMPJES))

IK HEB NOG ELKE DAG VEEL SPIJT VAN MIJN T4,,,EN HET MINSTE ERVAN,,,IK KOM HEM OOK NOG VAAK EEN KEER TEGEN.

VERDER SUCCES MET HET ZOEKEN NAAR EEN PASSAT.

MVG APPIE 310 (WHITE PEARL OET WINSCHOTEN))

PS JE HEBT EEN ERG MOOIE T4
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Bericht door bartt4 »

is je bus dan echt zo slecht? de mijne was ook zekers niet nieuw meer toen ik er aan begon. Maar als ik zo lees en zie wat je er allemaal al aan hebt verspijkerd....... Zoek een handige beunhaas en zet door of zoek een goed casco of zoiets zonde joh zo een project te stoppen. Mocht je al willen stoppen heb ik eventueel wel belang bij je koplampen en mischien wielkuipranden en zijskirts. Maar zou er nog eens heel goed overnadenken. Heb ook avonden gedacht kap er mee als ik een gat dicht had gelast en de volgende zat er weer Maar heb geen spijt. :yes
Plaats reactie