Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Standkachel

vragen over de T5
Plaats reactie
Slagermarcel
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 okt 2016, 10:58

Standkachel

Bericht door Slagermarcel »

Een vraagje, ik heb een nieuwe t6 gekocht met standkachel incl. koelvloeistofverwarmer (is het zelfde als de T5) als ik deze een uur heeft aan gestaan en ik wil gaan rijden dan komt uit de normale lucht roosters gewoon koude lucht en dat gaat pas weg na 5 min.rijden , en dan is de cabine weer goed afgekoeld het lijkt wel of hij niets veder verwarmd, wat ik ook vreemd vind dat er geen warme lucht op de ruiten wordt geblazen wat in mijn vorige auto wel het geval was. wie kan me helpen met deze vragen.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Standkachel

Bericht door Multivan Generation »

Slagermarcel schreef:Een vraagje, ik heb een nieuwe t6 gekocht met standkachel incl. koelvloeistofverwarmer (is het zelfde als de T5) als ik deze een uur heeft aan gestaan en ik wil gaan rijden dan komt uit de normale lucht roosters gewoon koude lucht en dat gaat pas weg na 5 min.rijden , en dan is de cabine weer goed afgekoeld het lijkt wel of hij niets veder verwarmd, wat ik ook vreemd vind dat er geen warme lucht op de ruiten wordt geblazen wat in mijn vorige auto wel het geval was. wie kan me helpen met deze vragen.
Je stelt je vraag in het T5 forum, misschien verkeerd?
Heb je een klokje of een afstandsbediening?
Of een bedienunit in de hemel?
Wat verwacht je precies van jouw configuratie?

Als je gestart hebt, en je gaat rijden,
staat dan de koelvloeistoftemperatuurmeter nog steeds helemaal op koud, of is die wel al uit de hoek gekomen?

Het zou zo maar kunnen zijn, dat er een vloeistofklep richting de kachel niet goed functioneert.
Maar dat zou een dealer zo uit moeten kunnen lezen, en je hebt er nog garantie op :knipoog

Groeten Peter
Plaats reactie