Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Radio/Navigatie/DVD

vragen over de T5
Plaats reactie
JFR
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2007, 21:49
Locatie: Sleeuwijk
Contacteer:

Radio/Navigatie/DVD

Bericht door JFR »

Beste mensen, krijg sept m'n nieuw T5 :gekte ,
welke radio/nav/dvd past het beste
bij de T5. Ik zelf zit te denken aan pioneer avic of kenwood 7200.
Wie heeft er ervaringen met deze systemen?
T5 Sept 2007 174pk 60 edition
team charly
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:12
Locatie: Goor

radionavigatie

Bericht door team charly »

Ik rij twee en een half jaar met de Becker indianapolis en dat gaat heel fijn. Het voordeel van deze radio is dat er korte golf op zit en dat je in Midden Europa ( ook frankrijk) op 5955 khz de wereldomroep kan ontvangen. Bij mijn weten is dit de enige die deze faciliteit biedt. Succes met je keuze en veel plezier met het gebruik.
ieder mens is mens
Gebruikersavatar
Joostt5
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:33
Locatie: Tilburg

Bericht door Joostt5 »

Wij hebben zelf een Avic X1R en die bevalt ons erg goed. Je moet de eerste week het systeem wel leren kennen, want het zit vol mogelijkheden. Maar als je eenmaal weet hoe en wat is het werkelijk een top systeem.

En je kan er ook nog een scherm (voor achterin) op aansluiten. Achterin DVD kijken en voorin navigeren.
Groeten uit Tilburg
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

Ik heb de ddx 8029 met de losse nav computer, bluetooth module,tmc module, ik ben er heeeeel erg tevreden over.
mooie simpele opzet, grote toetsen.
Integenstelling tot de 7200 heeft de ddx 8029 een aansluiting voor het snelheidssignaal.
Wat als voordeel heeft dat je de 1e afslag niet mist na een tunnel, hij blijft gewoon doorgaan.
Ik vind die aansluiting een groot voordeel.
De navigatie is helemaal top(garmin/kenwood samenwerking)
en dual zone, achterin een los beeldscherm voor de kids, je kunt dan voorin radio luisteren/navigeren en achterin een dvd afspelen, heb je geen losse dvd speler voor nodig.
De achtergrond kan je veranderen door een afbeelding te laden , ga van de week proberen het vw logo erin te zetten.
2x usb aansluiting(memorystick met mp3) of ipod(video).
de navigatie zoomt snel in, de tmc is erg makkelijk, alleen de herberekeningen zijn niet snel maar ook niet langzaam.
Tevens heeft hij nog 2 uitgangen om een relais te schakelen, hier heb ik mijn achterbeeldscherm op aan gesloten, en dat kan ik dus vanaf voorin inschakelen.
Ik vind het helemaal te gek, maar het blijft een persoonlijk verhaal.
Plaats reactie