Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zaterdag Word ie geleverd! Met de eerste nieuwe Glaslook!

vragen over de T5
Plaats reactie
LoosTDI
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2007, 10:55
Locatie: Amsterdam

Zaterdag Word ie geleverd! Met de eerste nieuwe Glaslook!

Bericht door LoosTDI »

Eindelijk kan ik dus zaterdag met mijn T5 gaan rijden. :happy

De nieuwe glaslookpanelen zijn van RVS die gespoten zijn.

Ze lijken net echt! :yes

Ze zijn dus gespoten ik de kleur/look zoals de ramen van de dubbele cabine.

Net alsof ze met folie beplakt zijn.

Dus in de lak. Heb ze gister mogen aanschouwen.

Wel kras gevoelig dus. Maar dat is elke auto natuurlijk.

Ik ben benieuwd! :happy
Gebruikersavatar
piet
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:34

Bericht door piet »

hee goed zeg

is het zo dat die nieuw panelen een standaard levering word van VW???
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

waarom geen colorbel

Bericht door raymondo »

ik werk in de montage van kozijnen en wij werken veel met colorbel panelen. dat is gehard glas met een kleur aan de binnenzijde... als ze dat nou gaan monteren bij pon dan hebben we dat probleem met die krassen toch ook niet meer.ik heb zelf glas met folie laten monteren maar had achteraf toch liever de ruiten laten coaten omdat dit volgens mij dichter bij zwart komt. maar als je nou gewoon helder glas voor je dubbele cabine neemt en dan gelijk laat folien metje panelen dan lijkt het hetzelfde. nu niet..want de mijn donkere ramen in de cabine hebben een donkerdere rande als mijn panelen..
Gebruikersavatar
musky
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 feb 2007, 15:45
Locatie: almere

Bericht door musky »

heb nu ook eindelijk me bus
heb twee glaspanelen laten tinten in de zelfde kleur als me ramen
staat super
die rvs panelen mogen ze houden
LoosTDI
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2007, 10:55
Locatie: Amsterdam

Bericht door LoosTDI »

@Raymondo

De panelen zijn dus gespoten en ook met die zwarte rand net zoals de ramen.

@ Piet. Ja deze worden nu op alle T5 - jes geleverd als het goed is.

Ik zal wel even een fototje maken van de week.
Gebruikersavatar
piet
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:34

Bericht door piet »

ben benieuwd naar de foto (;s) ik ben ook benieuwd wat ze met de mijne gaan doen, het ziet er nu uit uit als een golfplaat.......

thanks alvast
Gebruikersavatar
Jan 259
Berichten: 88
Lid geworden op: 24 jun 2007, 20:08

Golfplaten panelen

Bericht door Jan 259 »

Ik zit i.m. ook alweer ruim vijf weken te wachten op antwoord, wanneer ze mijn golfpanelen voor nieuwe panelen willen vervangen.
Gewoon rustig blijven, dan laten ze eerst die nieuwe platen maar eens uitproberen,elk nadeel ........ja hoor. Het blijft voor de meeste van Pon/ enkele dealers,maar een bus! Maar ze vergeten: dat er veel bussen rond rijden, je voor dat zelfde geld ook in een dure audi kunt rond rijden.
Er was eens een meneer bij Pon,die gaf mij daar gelijk in, hij vertelde zelf nog :
o.a.de dealers/ wij, verdienen zelf na de af levering ook nog eens aan die zelfde bus, meer dan een luxe auto waarom:
Meer onderhevig aan schade/ onderhoud,en het leveren van onderdelen enz. enz." Die bussen zien wij t.m. o.a. nog eens extra terug in de garage. Misschien krijgen wij nog wel v.d. toekomst (een betere erkenning) een andere ingang bij V.W. vertelde ik hem!
Maar nietemin, ik heb ook al veel gedoe gehad met mijn T5, dan leer je gelijk je dealer kennen, daar ben ik tevreden over,maar het is soms niet leuk meer, voordat je het eindelijk zo ver heb,o.a. elke keer weer vervangend vervoer, gezeur over wat je wel of niet moet betalen.
7 jaar heb ik met mijn vorig T4 lwb 5cil. gereden, nooit geen problemen gehad,7 jaar lang geen druppel extra olie verbruik, enz.enz. Maar je wilt eens wat anders. Ik ben wel blij dat ik nu een autmaat 130 pk heb genomen, rijd ontspannend, en hij gaat als een speer.

Nog een vraagje aan Piet, ik had zon ring bij u besteld (om de automaat pook) maar, ik heb niets meer van je gehoord? wil je het via een mail doen, er zat een foutje in mijn adres, ik denk dat het nu wel lukt.

Bedankt, groetjes Jan
Plaats reactie