Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

inbouw westfalia interieur

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
ouwe
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2016, 21:42

inbouw westfalia interieur

Bericht door ouwe »

Mijn multivan T 4 caravella 2003 met brede slaapbank wil ik veranderen. Deze heb ik in 2015 aangeschaft en om gebouwd naar camper. De afgelopen 2 jaar heb ik hier enorm veel plezier van gehad. Omdat het mijn vrouw en mij wel makkelijk lijkt om meer vaste bergruimte in de bus te hebben wil ik het veranderen. Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Westfalia inrichting T 4 1995 keuken koelkast en de hele rattaplan vuilwatertank schoonwatertank en de centrale regelunit. Doordat dit uit de auto is gehaald en de auto apart verkocht is was er geen kabelboom en geen vloerrail bij. Beide volgens mij niet leverbaar en zeer moeilijk aan te komen volgens alle forum leden. Heeft er iemand ervaring met het zelf laten maken van de profielen door een metaalverwerkingsbedrijf. Zo ja welk bedrijf en wat zijn de kosten hiervan. Is er iemand op de hoogte hoe ik evt. aan een goede kabelboom kan komen om mijn koelkast en de andere functies controle paneeltje kan aansluiten?? of zijn daar alternatieve voor??
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3252
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: inbouw westfalia interieur

Bericht door J vd Pal »

Er staat een set rails op marktplaats! Zoek op T4 rails en je vindt ze zo. De verkoper heeft ook de kabelboom te koop!
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: inbouw westfalia interieur

Bericht door Beckontheroad »

--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
ouwe
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2016, 21:42

Re: inbouw westfalia interieur

Bericht door ouwe »

J vd Pal schreef: 01 jun 2018, 23:15 Er staat een set rails op marktplaats! Zoek op T4 rails en je vindt ze zo. De verkoper heeft ook de kabelboom te koop!
bedankt voor de reactie. ik b heb deze advertentie gezien en gebeld afgelopen woensdag maar is allemaal al lang verkocht
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: inbouw westfalia interieur

Bericht door Multivan Generation »

Erdem heeft zijn rails laten maken bij een bedrijf..
Misschien kun je zijn ombouwtopic van multivan naar california vinden en hem een berichtje sturen. :knipoog

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie