Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Het moet toch ook niet gekker worden!

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
blue i 452
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:32
Locatie: Drenthe

Het moet toch ook niet gekker worden!

Bericht door blue i 452 »

Worden we vanmorgen thuis gebeld door één of ander callcenter die in opdracht van een exportbedrijf werkt.
Of we interesse hadden om onze auto, een Transporter, aan dat exportbedrijf te verkopen. Helaas was ik zelf niet thuis om de telefoon te beantwoorden. maar dit wordt toch echt te gek. Ik krijg net als vele anderen wel af en toe via de post een verzoek of ik toch alsjeblieft aan hun wil denken als ik mijn auto wil verkopen. Maar dat ze je hiervoor ook al telefonisch benaderen. Idioot toch!

Meerderen hier last van?
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

Nee gaan last van(nog niet)je kan wel via een site,ik weet de naam niet ff meer,aangegeven (infostop?)dat je niet meer in adreslijsten wilt worden opgenomen.
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Bericht door Wim T4 935 »

Ga er toch vanuit dat ze de gegevens bij het RDW hebben gekocht. Heb zelf bij het RDW aangegeven dat mijn gegevens niet meer mogen worden verstrekt aan commerciele partijen. Ik wordt sindsdien niet meer bestookt met mailings van o.a. concurerende automerken.
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

even op http://www.eo.nl/filternet/ kijken kunje zo instellen. ben je eindelijk x van die bellers af kunje eindelijk een x genieten van je eten :klappen
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik begreep laatst (op nieuws of ergens gelezen) dat de RDW geen info meer verstrekt over kentekeneigenaren.

Ook de jaarlijkse herinnering voor de APK (van importeur of plaatselijke dealer waar je nog nooit geweest bent) zouden niet meer komen hierdoor...
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie