Het (polyester) hefdak van mijn Carthago is erg dof. Poetsen heeft geen zin meer en laten spuiten gaat tenminste €700,- kosten. Nu denk ik erover om het dak zelf met 2K lak te lakken.
Mijn vraag nu; heeft iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt
Leen
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hefdak verven
Hefdak verven
VW T4 Carthago Malibu
-
Re: Hefdak verven
DD lak bij bijvoorbeeld van van de IJssel.is een twee componenten lak.
Diverse lagen, houdt voor eeuwen
JB
Diverse lagen, houdt voor eeuwen
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Heb het hefdak van mijn T3 ooit eens met HEMA verf gerold, resultaat was perfect.
De bus werd onlangs gespot en ziet er nog steeds heel goed uit, na 6 jaar
De bus werd onlangs gespot en ziet er nog steeds heel goed uit, na 6 jaar

VW T4 2500tdi uit 2003 zelfbouw camper die steeds completer word
Groet Cees
Bedankt voor de reacties!!
Ga in ieder geval eerst proberen een “stofvrije” ruimte te vinden, het lakken lijkt me dan geen probleem (lang geleden ooit een polyester bootje gelakt, zal niet veel verschillen (denk ik
)
Mvg Leen
Ga in ieder geval eerst proberen een “stofvrije” ruimte te vinden, het lakken lijkt me dan geen probleem (lang geleden ooit een polyester bootje gelakt, zal niet veel verschillen (denk ik
Mvg Leen
VW T4 Carthago Malibu
- Multivan Generation
- Contacteer:
@Leen. Ik weet niet hoe de rest van je bus er uit ziet, maar ben je niet bang dat het dak er straks nagelnieuw uitziet en afsteekt tegen de rest van de auto?
Of maakt je dat niet uit?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Meld dit bericht Citeer
Bericht door Multivan Generation » wo aug 01, 2018 20:18
@Leen. Ik weet niet hoe de rest van je bus er uit ziet, maar ben je niet bang dat het dak er straks nagelnieuw uitziet en afsteekt tegen de rest van de auto?
——————
De rest van de bus ziet er verder goed uit, is met name het (polyester)dak dat, als het opstaat, er ‘vaal’ uitziet.
Meld dit bericht Citeer
Bericht door Multivan Generation » wo aug 01, 2018 20:18
——————
De rest van de bus ziet er verder goed uit, is met name het (polyester)dak dat, als het opstaat, er ‘vaal’ uitziet.
VW T4 Carthago Malibu