Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bank bevestiging tijdwlijk weghalen?

vragen over de T5
Plaats reactie
RonBroere
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 okt 2017, 20:24

Bank bevestiging tijdwlijk weghalen?

Bericht door RonBroere »

Van de rdw moest ik bij de omkeuring naar 2 zitplaatsen de bank klik bevestigingen weghalen of onzichtbaar maken. Nu is mijn vraag: zijn die dingen makkelijk te verwijderen en later weer terug te zetten of kan ik beter de vloer ophogen er overheen. Ik wil namenlijk later mss de bank weer terugzetten als deel van n bed.
Gebruikersavatar
TieskeT5
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:55
Locatie: Melick

Re: Bank bevestiging tijdwlijk weghalen?

Bericht door TieskeT5 »

Hallo,
als je deze wil weghalen moet je onder de bus. afschermplaten verwijderen en de moeren van de bevestiging losdraaien dan kun je de bevestigingen zo weg nemen.
Het is denk ik gemakkelijker om er even een vloer ober heen te leggen.
Waarom wil je de bus naar 2 personen terug brengen?
groet
theo :T54LIFE
RonBroere
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 okt 2017, 20:24

Re: Bank bevestiging tijdwlijk weghalen?

Bericht door RonBroere »

Hoi Theo bedankt.
Ik slaap veel in de bus, wegens scheiding hebben we om en om het huis en zojuist weer 2 weken op vakantie geweest met bus in Italië. Dat begon wat benauwend te worden in de laadruimte achter de DC dus heb ik die er uit gehaald.
Met omkeuring naar 2 stoelen heb ik veel meer ruimte en kan ik op mn gemak eens kijken of ik genoeg heb aan wandkastjes maken en een bank in de lengterichting om spullen in op te bergen en op te slapen. De grotere ruimte beviel al heel goed op de vakantie in Italië.
Of dat ik er toch n echte camper van maak met dak, de klapbank terugzetten en dan een bed er achter fabrieken. Ik twijfel nog over deze 2e optie omdat de bus al 300.000 km heeft. Maar daarom wil ik die bevestigingspunten nog niet zo maar weghalen.
Gebruikersavatar
TieskeT5
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:55
Locatie: Melick

Re: Bank bevestiging tijdwlijk weghalen?

Bericht door TieskeT5 »

Hoi,
haal de bank er gewoon uit en laat hem als 4/5 peroons op kenteken staan. Zover ik weet mag dat.
Gebruikersavatar
TieskeT5
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:55
Locatie: Melick

Re: Bank bevestiging tijdwlijk weghalen?

Bericht door TieskeT5 »

Sorry, verkeerd gelezen je wil ook de scheidingswand weg halen. Dan moet hij inderdaad anders gekeurd worden.
gr. Theo
Plaats reactie