Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

uitlaatvraagje

vragen over de T4
Plaats reactie
jopie
Berichten: 51
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:53
Locatie: Leeuwarden

uitlaatvraagje

Bericht door jopie »

Zoals ik al een paar draadjes geleden heb geschreven is tijdens mijn vakantie de hele uitlaat vanaf de kat. er onderweg gevallen.
Nu maakt hij zonder de midden en einddemper niet eens zoveel lawaai maar de uitlaatgassen gaan onder de auto door en dat lijkt mij niet zo gezond.
Nu is er misschien iemand die voor mij een RVS uitlaat kan maken maar mijn vraag is welke einddempers kan ik gebruiken.
Hij mag natuurlijk niet zoveel lawaai maken dat het op den duur storend is. Maak namelijk nogal wat snelweg kilometers en als je een constante dreun van de uitlaat hoord is dat vervelend.

Als het maken van een RVS uitlaat mij wat te gortig word is dan een uitlaat die je regelmatig op Ebay tegenkomt een goed alternatief?? De prijzen die daar gevraagd worden voor een komplete uitlaat (102 PK 2001) zijn ongeveer 100 euro, terwijl je het laat maken door bijv. Kwikfit ben ik ongeveer 400 euro kwijt.

Wie heeft ervaring met de uitlaten van Ebay.

JOPIE
Gebruikersavatar
henkru
Berichten: 1686
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:53
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: uitlaatvraagje

Bericht door henkru »

http://stores.ebay.nl/AUSPUFF-TOP-SHOP_ ... idZ2QQtZkm
jopie schreef:Zoals ik al een paar draadjes geleden heb geschreven is tijdens mijn vakantie de hele uitlaat vanaf de kat. er onderweg gevallen.
Nu maakt hij zonder de midden en einddemper niet eens zoveel lawaai maar de uitlaatgassen gaan onder de auto door en dat lijkt mij niet zo gezond.
Nu is er misschien iemand die voor mij een RVS uitlaat kan maken maar mijn vraag is welke einddempers kan ik gebruiken.
Hij mag natuurlijk niet zoveel lawaai maken dat het op den duur storend is. Maak namelijk nogal wat snelweg kilometers en als je een constante dreun van de uitlaat hoord is dat vervelend.

Als het maken van een RVS uitlaat mij wat te gortig word is dan een uitlaat die je regelmatig op Ebay tegenkomt een goed alternatief?? De prijzen die daar gevraagd worden voor een komplete uitlaat (102 PK 2001) zijn ongeveer 100 euro, terwijl je het laat maken door bijv. Kwikfit ben ik ongeveer 400 euro kwijt.

Wie heeft ervaring met de uitlaten van Ebay.

JOPIE
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Plaats reactie