Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 cilliderkop

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Seth
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 mei 2020, 18:20

T5 cilliderkop

Bericht door Seth »

Hallo iedereen...ff voorstellen zeggen ze dan...wel zo sociaal😉
Ben dus nieuw hier en sins kort een T5 rijder..kom uit het zuiden bij Eindhoven. Aangezien ik een probleem heb, zou ik dat graag hier neer willen leggen, dit om te kijken of jullie me kunnen helpen.
Ikzelf rijd nu sins kort een T5 2.5 uit 2004 met 300k op de teller.. de auto ziet er goed uit en heb er inmiddels 15K meegereden. Zoals jullie weten hebben deze autos een probleem met de verstuiver gaten...zo ik ook..de auto loopt sins een paar dgn af en toe als een traktor en nu staat ie hier onder de carport om hier iets aan te doen..volgens mijn monteur zit hier ook het probleem in..Nou wil ik dus een nieuwe complete kop erin gooien.(afwegingen heb ik al gedaan en gaat dus gebeuren)..Nou kan ik via Duitsland een complete kop bestellen van AMC..kompleet met alle pakkingen..alleen hebben ze in Duitsland het over 1 Loch, 2 Loch en Zelfs 3 Loch..alle drie zijn ze compatibel met dit nummer 070103267X.. nou zou ik graag het juiste part willen bestellen.. heeft er iemand hier meer info met betrekking tot die cillinderkop?.. en nee..ik kom er met dat bedrijf in Duitsland niet uit..ook mijn monteur zou het niet weten😒. Alvast bedankt voor het meedenken..wordt gewaardeerd👍..PS de auto start altijd goed...en zover ik kan konstateren..stijgt de olie ook niet..maar ja..ben geen monteur 🤣🤣
Plaats reactie