Tricolore schreef: ↑vr sep 04, 2020 10:54
Heel knap om zulk strak werk af te leveren . Vraagje over veiligheid of antidiefstal preventie. Heb je voorzorgsmaatregelen genomen ?
Dank jullie wel voor de complimentjes.
Voorzorgsmaatregelen zijn genomen, ......
er liggen condooms in het laatje..
En voor de rest doe ik er wijselijk even het zwijgen toe..en ga hier verder ook niet op in..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb met veel plezier het hele project gevolgd en gelezen. Het is een hele mooie bus geworden voor Mark. De foto's en de beschrijving laten goed je liefde voor details en strak werk zien. Het is goed te volgen wat je allemaal gedaan hebt, maar er schuilt nog een wereld van kennis achter die je natuurlijk niet kunt zien. Je volgende bus wordt vast en zeker ook weer een mooi project. Ik hoop dat je die dan ook nog een keer zo wil documenteren, want het is erg leerzaam en leuk om te volgen.
Door omstandigheden de laatste tijd weinig op het forum geweest en deze topic gemist (behalve dan dat we de bus real life zagen midden augustus bij terugkeer van Friesland ). Knap werk en steeds opnieuw zoeken naar leuke originele oplossingen, hoedje af Peter!
Het leert me alvast als ik ooit mijn T4 inwissel dat 1. basisvoertuig kiezen super belangrijk is en 2. het elektronisch gedeelte vér boven mijn kennis en mogelijkheden zit . Soit, in België iets ombouwen met een hefdak erbij is sowieso al heel overmoedig!
Mooie Camper! Ik zie dat je de bus met 6 zitplaatsen op kenteken heb laten zetten. Ik heb ook een t6 die oorspronkelijk 2 zitplaatsen had. Nu heb ik 6 zitplaatsen geinstalleerd, allemaal veilige plaatsen daar ligt het niet aan, maar de RDW wil hem niet op 6 zitplaatsen op kenteken zetten ivm met maximaal gewicht. Dat is 2800 kilo net als de bus in dit topic. Ze willen niet meer dan 5 zitplaatsen op kenteken zetten in de huidige situatie. Werd hier bij jou niet moeilijk over gedaan? Ik ben nu bezig om het kenteken te opwaarderen naar 3000 kilo maar dat kost vanzelfsprekend aardig wat tijd en geld.
Niet vergelijkbare situatie, bij de bouw van deze camper is als basis een personenauto gebruikt die de fabriek heeft verlaten met 6 zitplaatsen, en niet zoals jou een bedrijfsauto.
Groot verschil in goedgekeurde gordel punten en hoeveelheid zitplaatsen volgens CVO.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...