Hallo allemaal,
Jullie zullen nu wel denken; aaah weer een project die geflopt is.. Dat leek ook even het geval te zijn, maar ik heb goed nieuws, fase 1 van het project is AFGEROND
Ik heb overal foto's van gemaakt, en als ik ergens nog eens tijd over heb zal ik het project hier nog in chronologische volgorde posten, als hier belang bij is.
Kleine samenvatting van de afgelopen 3 jaar; De relatie is helaas uit gegaan, en heb het project zwlfstandig voortgezet. Door financiële redenen helaas ook mijn garage weg moeten doen, en een jaar op pauze gezet.
Het onderstel is compleet gereviseerd met nieuwe rubbers, lagers en een nieuwe laag poedercoating.
Het motorblok is compleet gereviseerd, alle aanbouwdelen gereviseerd en ook de dieselpomp compleet gereviseerd incl. nieuwe verstuivers.
Gisteren was het moment dan eeeindelijk daar, de APK keuring. Wat een fantastische reacties heb ik daar gehad zeg. Het hele bedrijf is erbij geroepen, inclusief alle klanten. Ze stonden allemaal met open mond onder de bus toen hij op de brug stond. Zoiets hadden ze nog nooit gezien
Veel droge tekst, dus nu maar wat plaatjes om het wat minder saai te maken;