Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Boxjes Westfalia achterin vervangen
- Ali_Blabla
Re: Boxjes Westfalia achterin vervangen
Ah vet! Heb je ze voor of achter ingebouwd?
Hebben de speakers op het dashboard voor dezelfde afmetingen?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Rond 10 cm
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb een brommende speaker in de kast achterin gedemonteerd om die te vervangen. Maar die aanbevolen Alpine SPG-10C2 speakers lijken 4 uitsteeksels te hebben om ze vast te schroeven die niet in de houder passen. Heb je die eraf gezaagd? Of zijn ze alleen voor voorin geschikt? Kan iemand dan misschien een andere speaker van 10cm aanbevelen?
Het is me gelukt met de Caliber CDS10G (verkrijgbaar op bol). Passen en meten maar ging net.
-
Fijn dat het gelukt is. Ik ben met hetzelfde klusje bezig maar kan de kunststof omhulsels van deze speakers er niet afkrijgen. Ik las dat je ze 10 graden los kan draaien maar het zit muurvast. Heeft iemand tips?dirk72 schreef: 20 mar 2022, 18:34 Ik heb een brommende speaker in de kast achterin gedemonteerd om die te vervangen. Maar die aanbevolen Alpine SPG-10C2 speakers lijken 4 uitsteeksels te hebben om ze vast te schroeven die niet in de houder passen. Heb je die eraf gezaagd? Of zijn ze alleen voor voorin geschikt? Kan iemand dan misschien een andere speaker van 10cm aanbevelen?
Bij voorbaat dank,
Jan
Kijk eens in dit topic:
viewtopic.php?p=232012#p232012
viewtopic.php?p=232012#p232012
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV