Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vacuumpomp

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Vacuumpomp

Bericht door sjaak »

Ik begrijp dat er vacuumpompen in de handel zijn voor de T4 buiten de dealer om.Heeft iemand hier ervaring mee??ik heb een Tdi2,5 van 1998.weet niet of er veel type"s zijn?Die van mij gaat namelijk steeds harder tikken.Origineel is nog steeds vrij prijzig.Dus ben op zoek naar wat info.Grt:Sjaak.
Gebruikersavatar
patje1010
Berichten: 235
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:47
Locatie: Purmerend

vacuumpomp

Bericht door patje1010 »

Hoi Sjaak,

Ik heb de mijne bij een revisiebedrijf gekocht en was 200 euro kwijt. Dat is dus een heel verschil. Ik zal het adres nog ff proberen te vinden en zet het dan wel neer. Het bedrijf zit in noord holland. Ik heb een T4 uit 2002 en ook een 2.5 TDI

Gr Patrick


Dat was snel gevonden dit is de side

http://www.nhmr.nl/ :jumpklap :jumpklap :jumpklap
Gebruikersavatar
Fred189
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:40
Locatie: spijkenisse

Bericht door Fred189 »

Je kan ook de stift van de vacuumpomp oplassen 2mm ben je ook van de tik af

Groeten Fred189
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Re: Vacuumpomp

Bericht door frank884 »

sjaak schreef:Ik begrijp dat er vacuumpompen in de handel zijn voor de T4 buiten de dealer om.Heeft iemand hier ervaring mee??ik heb een Tdi2,5 van 1998.weet niet of er veel type"s zijn?Die van mij gaat namelijk steeds harder tikken.Origineel is nog steeds vrij prijzig.Dus ben op zoek naar wat info.Grt:Sjaak.

Op De Duitse E bay staan nieuwe op voor
105€ 131€ 158€ en 181.95€ het zijn allemaal nieuwe alleen verschillende merken de duurste is van een bekend merk, (pierburg)
de andere merken ken ik niet.
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Bericht door sjaak »

Hallo alvast bedankt voor de info.Ik ben een beetje bang voor schade aan de nokkenas na oplassen,dus durf dit eigenlijk niet.Nu is er iemand die op marktplaats adverteerd met een pomp voor 135 euro.Staan plaatjes bij,zal dit iets zijn??
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Bericht door frank884 »

sjaak schreef:Hallo alvast bedankt voor de info.Ik ben een beetje bang voor schade aan de nokkenas na oplassen,dus durf dit eigenlijk niet.Nu is er iemand die op marktplaats adverteerd met een pomp voor 135 euro.Staan plaatjes bij,zal dit iets zijn??
Dezelde pomp: stond op Duitse E bay Artikelnummer: 200139377771 bij deze verkoper voor 100€ + 7 euro verzendkosten = 107 euro

staat er nog een op van dat merk:
http://search.ebay.de/_W0QQsassZvecon
nu vraagt hij 108 euro en daar komt nog 4 euro verzendkosten bij
dus 112 euro totaal

zelfde merk vacutech als men op marktplaats adverteerd

kwaliteit weet ik niet: van de 3 pompen (nieuw) die op e bay staan is dit de goedkoopste,... maar die zou ik persoonlijk liever nemen als een gebruikte/gereviseerde.
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Bericht door sjaak »

Hallo allemaal.Ik zit nog steeds met een tikkende vacuunpomp.Heb eigenlijk bedacht dat het toch interessant is om een pomp via EBay te bestellen.Weet alleen niet hoe je dit moet doen.Nog niet eerder iets op deze manier besteld.Heeft iemand ervaring met zo'n imitatiepomp en of met het bstellen via E Bay??
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1666
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Bericht door sjaak »

Kan trouwens niets meer vinden op ebay.Iemand nog een tip?
Plaats reactie