Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stationair loopt niet 100% mooi, slaat over

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WanneZ
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 feb 2021, 22:05

Stationair loopt niet 100% mooi, slaat over

Bericht door WanneZ »

Hallo allemaal,
Heb helaas zelf niet heel veel verstand van maar sinds aankoop dit jaar loopt mijn T4 uit 2002 zo dat hij zeg maar een cilinder over lijkt te slaan of zoiets. Je hoort iets als bada-bada-bada-bada-bada-..-bada als ik geen gas geef in 1e of stilsta, verder rijdt ie echter helemaal prima en stottert niet of zo..doet zijn werk. Enige keer dat hij heel af en toe een enkele keer stottert is al als ik met te zware versnelling een lichte helling op ga volgens mij en dan moet ik terugschakelen.

Zou er eens naar kunnen laten kijken maar wil alvast een idee hebben wat zou kunnen zijn, garage zei probeer eens vol te tanken met super diesel. Moet ik nog doen..
Heeft 4 ton gelopen en eigenlijke plan was hem niet lang te houden maar bevalt toch wel goed, ben er nu mee naar Griekenland (schoonfamilie oa) en nieuwe kennis die monteur is in Bulgarije en als ik en wil houden heeft hij misschien toch wat meer groter onderhoud nodig..
DE KNEU
Berichten: 230
Lid geworden op: 22 aug 2019, 19:38

Re: Stationair loopt niet 100% mooi, slaat over

Bericht door DE KNEU »

Begin maar met een nieuw brandstoffilter en een flesje injector additief :toppie
Plaats reactie