Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 kop naar t5 gp

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
papascal

T5 kop naar t5 gp

Bericht door papascal »

Hallo,
Ik heb het forum al afgezocht want het lijkt mijn dat er al meerdere mensen het gedaan hebben, maar ik zal vast iets niet goed met de zoekopdrachten want ik krijg niet het geen ik zoek.

Ik zie het en der dat je de kop en kont van je t5 kunt ombouwen naar een t5 gp front en achterkant

Is hier ergens een topic over hoe en wat je allemaal moet hebben om een geslaagde ombouw te kunnen realiseren?

Alvast bedankt.
Angelo-anneveld

Re: T5 kop naar t5 gp

Bericht door Angelo-anneveld »

Als je van oude type t5 naar de “GP” wilt
Moet je veranderen:
- bumper
- motorkap
- koplampen
- gril

Zijschermen kun je dus gewoon laten zitten. Je dient alleen de koplamp stekkers wel om te pinnen. En er moet beugeltje gemaakt worden voor je koplamp weet zo niet meer hoe ik dat destijds gedaan hebt. (Al een tijdje geleden).
Stelt echt niks voor..

Groetjes
AchterKoeker

Bericht door AchterKoeker »

papascal schreef: ma sep 06, 2021 9:20 Hallo,
Ik heb het forum al afgezocht want het lijkt mijn dat er al meerdere mensen het gedaan hebben, maar ik zal vast iets niet goed met de zoekopdrachten want ik krijg niet het geen ik zoek.

Ik zie het en der dat je de kop en kont van je t5 kunt ombouwen naar een t5 gp front en achterkant

Is hier ergens een topic over hoe en wat je allemaal moet hebben om een geslaagde ombouw te kunnen realiseren?

Alvast bedankt.
Achterkant is wel precies hetzelfde (alleen zou je dan misschien evt. ook achterlichten veranderen, zie foto (middelste is oude, buitenste is standaard voor een T5 gp):

Afbeelding
Groeten uut de Achterhoek! :driveT5
papascal

Bericht door papascal »

Bedankt voor de reacties.
Ik zal eens opzoek gaan de om pin schema’s
Plaats reactie