moet ik nog BPM betalen voor een personen bus ( T6 bij 2016 ) die bij RDW als M1 ( personenauto) geregistreerd is ( als ik hem naar camper wil ombouwen) ? dacht ik van niet maar even voor de zekerheid wilde ik het toch vragen..andere vraag is hoe kan ik keuken op de beste manier plaatsen ? bus is kort model ( H1L1) en heeft 8 zitplaatsen op de kenteken,,ik wil graag zo veel mogelijk zitplaatsen op kenteken houden
alle ideeën /tips zijn welkom .
heeft iemand ook ervaring met cxfa 150 pk blok ? heeft deze blok bekende problemen zoals CFCA blok ?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T6 ombouwen naar camper
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: T6 ombouwen naar camper
Ik heb daarmee in een T6 gereden en ik vond het een pittige motorweller schreef: 17 dec 2021, 23:29 moet ik nog BPM betalen voor een personen bus ( T6 bij 2016 ) die bij RDW als M1 ( personenauto) geregistreerd is ( als ik hem naar camper wil ombouwen) ?
NEE
dacht ik van niet maar even voor de zekerheid wilde ik het toch vragen..andere vraag is hoe kan ik keuken op de beste manier plaatsen ? bus is kort model ( H1L1) en heeft 8 zitplaatsen op de kenteken,,ik wil graag zo veel mogelijk zitplaatsen op kenteken houden
alle ideeën /tips zijn welkom .
Realiseer jezelf dat je 2 verschillende afsluitbare opbergruimtes moet hebben,
en dat je ook moet slapen en aan de stahoogte eis, ten alle tijden moet voldoen?
heeft iemand ook ervaring met cxfa 150 pk blok ? heeft deze blok bekende problemen zoals CFCA blok ?

Nee geen problemen bekend zoals vergelijkbaar met de CFCA.
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
bedankt Peter :))
dan even nog onderhandelen met de eigenaar

dan even nog onderhandelen met de eigenaar

- Jan anno NU
Voor inspiratie wat betreft indeling:
https://www.autotrack.nl/a/volkswagen-t ... 1640013337
En klaar voor gebruik.
https://www.autotrack.nl/a/volkswagen-t ... 1640013337
En klaar voor gebruik.