Dit is mijn 1e bericht op dit forum. Afgelopen januari zijn wij trotse eigenaar geworden van een T4 California uit 2001 (generation 102pk).
Wij hebben de camper gekocht van een particulier en die heeft de camper eigenlijk niet echt gebruikt, waardoor we ook weinig toelichting kregen op de werking van eea. We leren de camper dus gaandeweg kennen. Sommige dingen snap ik nog niet helemaal en hoop dat jullie mij kunnen helpen te het leerproces te versnellen :-)
Hier dan mijn 1e vraag: weten jullie waar deze (zie foto) schakelaar toe dient onder de koelbox? Het lijkt mij een achteraf ingebouwde schakelaar.
Wat mij opvalt is dat de koelbox aan lijkt te staan terwijl deze op het display uit staat en toen kwam ik deze schakelaar tegen, maar ik kon niet achterhalen wat de functie ervan is.
en dan de 2e: de kraan lijkt niet te werken, hebben jullie een plek waar je een goede vervangende set (pomp+kraan) kan kopen. Ik heb wel wat gevonden maar lees in de reviews dat deze varianten zeer onbetrouwbaar zijn. Of kan het iets anders zijn?
gr. Andreas