Hoi weetjewellers…
Weet iemand of er iets in de Ecu gewijzigd moet worden als je achteraf airco inbouwd?
Het gaat om een handmatige aircobediening in een T4 2.5 tdi uit 2001
Groeten
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
(Opgelost)Airco geplaatst, compressor slaat niet aan
(Opgelost)Airco geplaatst, compressor slaat niet aan
Laatst gewijzigd door MiNiER op 26 jul 2024, 01:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Airco geplaatst, compressor slaat niet aan
Volgens mij niet.
Komt er wel spanning op het magneetventiel bij de aircopomp? En slaat deze wel aan?
Komt er wel spanning op het magneetventiel bij de aircopomp? En slaat deze wel aan?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Nee er komt geen spanning op de aircopomp. Denk dat er iets is met de Drukschakelaar. Ga proberen vandaag nogmaals de airco te laten vullen...
Dus eerst vacuumtest , daarna vulmiddel met een beetje olie voor aircopomp...Ook vraag ik even of ze vullen met een goed van dat fluoruserende spul.
Ik heb net ook even opnieuw de O-ringen nagekeken en opnieuw vervangen...even een fresh start
Dus eerst vacuumtest , daarna vulmiddel met een beetje olie voor aircopomp...Ook vraag ik even of ze vullen met een goed van dat fluoruserende spul.
Ik heb net ook even opnieuw de O-ringen nagekeken en opnieuw vervangen...even een fresh start
Ik heb voor het testen de aircopomp van mijn vorige bus manueel geschakeld met losse draden om zeker te zijn dat de elektromagnetische koppeling goed was. Maar mocht je geen spanning meten dan zal je denk ik heel je circuit na moeten lopen of e.e.a. werkt als bedoeld. Meten is weten....
Groet, Ronald
In de ecu hoeft niets gewijzigd te worden.
Heb je een compleet (en werkend) systeem gekocht? Of allemaal losse componenten?
Je hebt behoorlijk wat vragen namelijk valt me op ;-)
Heb je een compleet (en werkend) systeem gekocht? Of allemaal losse componenten?
Je hebt behoorlijk wat vragen namelijk valt me op ;-)