Hoi hoi luitjes…
Heb even een vraagje en dat gaat over “condenswater” wat mijn T6 los laat na te hebben gereden terwijl ik gaan airco aan gehad heb…
Heb even geproefd en het is volgens mij “echt” water, dus geen koelvloefstof o.i.d…
Ik hoot het graag….
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Condenswater T6
- Jopiedopie
- Contacteer:
Re: Condenswater T6
Voor Hooters moet je naar het land van de mogelijkheden. Weet je zeker dat het water was
Als het condenswater is hoef je jezelf niet druk te maken. Ik zou wel nakijken of je de uitloop kan verleggen dat er niet co tinue water over je draagarm loopt.
Groet, Ronald
- Jopiedopie
- Contacteer:
Dank je wel, alleen eigenlijk niet echt een antwoordt op mijn vraag,
waar komt dat condens dan vandaan als ik geen airco gebruik???
Groeten Joop
waar komt dat condens dan vandaan als ik geen airco gebruik???
Groeten Joop
bouwjaar 2019Re: Condenswater T6
Dat condenswater zal nog wel in de airco-unit gezeten hebben en tijdens het rijden loopt dit er alsnog uit.
Verder weet ik niet hoe die volautomatische klimaatsystemen in auto's tegenwoordig werken, maar het kan zijn dat toch de airco af en toe wel gebruikt wordt, ook al heb je die niet bewust aangezet, om de binnenkomende lucht te drogen.
Groet,
Erik.
Verder weet ik niet hoe die volautomatische klimaatsystemen in auto's tegenwoordig werken, maar het kan zijn dat toch de airco af en toe wel gebruikt wordt, ook al heb je die niet bewust aangezet, om de binnenkomende lucht te drogen.
Groet,
Erik.
Moderne auto's hebben soms een systeem dat de airco automatisch aangaat als de ventilatie op de voorruit gericht wordt om te zorgen dat er geen vochtige lucht tegen de ruit wordt geblazen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Jopiedopie
- Contacteer: