Hi all,
Ik ben met mijn trouwe California Syncro op reis en inmiddels in Kirgizië beland. Nu wil het feit dat mijn rechterachterveer is gebroken. Morgen ga ik naar de garage in Bishkek. Gezien er hier niet uitermate veel Transporters rond rijden, hoop ik dat ze iets kunnen bestellen. Welk type en merk zou ik er onder moeten laten plaatsen, die het gewicht van de California goed aankan? Als die wat hoger op zijn poten komt te staan, zou dat ook nog eens mooi uitkomen.
Ik heb geen idee wat er nu onder zit (zijn slechts 3 jaar en 25dkm oud). Maar de wegen hier zijn vrij slecht (understatement).
Elke hulp is welkom. Thanks
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nieuwe achtervering
Nieuwe achtervering
T4 Syncro California 2.5 TDI 2002
- krekwakwol
Re: Nieuwe achtervering
Volgens mij staan er kleur markeringen op de veer, dit geeft het type/gewicht aan.
Veel succes daar!
Veel succes daar!
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Je hebt voor vertrek niks meer gedaan aan de hoogte van de bus achter? Dus geen spacers meer geplaatst? Je had het er begin dit jaar over dat die wat lager stond namelijk.
Je kan op de veer zien welke kleurcodering die heeft, california zou markering geel zijn. Er worden ook versterkte veren aangeboden o.a. door www.busschmiede.de (tot 2.8 ton en boven 2.8 ton) maar versterkt is geen garantie op dat het heel blijft. Nummers staan in wiki.
https://t4-wiki.de/wiki/Schraubenfeder
Je kan op de veer zien welke kleurcodering die heeft, california zou markering geel zijn. Er worden ook versterkte veren aangeboden o.a. door www.busschmiede.de (tot 2.8 ton en boven 2.8 ton) maar versterkt is geen garantie op dat het heel blijft. Nummers staan in wiki.
https://t4-wiki.de/wiki/Schraubenfeder
Groet, Ronald
Klopt, we hebben hem uiteindelijk (nog) niet verhoogd. We zijn nu bij een garage die iets kunnen bestellen. Ze zijn aan het bellen of het de gele markering heeft.
Thanks voor je reactie
Thanks voor je reactie
Klopt, we hebben hem uiteindelijk (nog) niet verhoogd. We zijn nu bij een garage die iets kunnen bestellen. Ze zijn aan het bellen of het de gele markering heeft.
Thanks voor je reactie
Thanks voor je reactie