Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Moeilijke keus ??

vragen over de T5
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

Moeilijke keus ??

Bericht door De Bloemenman 211 »

Hallo wjw'ers,

Een nieuwe bestellen of stiekum toch maar een MB vito.

Maar het is gelukt het is weer een T5 geworden. Mijn huidige T5 - 211 van januari 2006 gaat eruit.

De nieuwe wordt met een van de RAI-acties afgeleverd en dat zal wellicht in het nieuwe jaar zijn januari 2008.

de groenten
De Bloemenman 211
Gebruikersavatar
Pim 328
Berichten: 983
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door Pim 328 »

Als die met de rai acties is gekocht dan zal die nog dit jaar op naam moeten worden gezet.
Pim 328 --> Ex Multivan '02 TDI nu 190 pk en 410 Nm
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

Moeilijke keus ??

Bericht door De Bloemenman 211 »

Ha die Pim,

Dat is het grootste fabeltje dat er is.

Alleen moet het kentekene aangevraagd worden. En de tenaam stelling kan wanneer je wil dat wordt na het nieuwe jaar in januari 2008.

Is met mijn huidige ook gebeurd aanvraag kenteken week 52 - 2005 en tenaam stelling was januari 2006 en ook voor de rdw is de auto dan pas afgeleverd.

De groenten
De Bloemenman 211.
Daan
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:56
Locatie: baarn
Contacteer:

Bericht door Daan »

Hé bloemenman,dat is snel?een andere bus, deze is toch niet zo oud
wat was de overtuiging voor toch de t5 en niet de vito ,ben wel benieuwd van je stelling,

Daan
Gebruikersavatar
Pim 328
Berichten: 983
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door Pim 328 »

Heej Bloemenman,

Je hebt gelijk had ik even niet bij nagedacht.
Kenteken moet wel aangevraagd zijn maar tenaamstelling kan altijd later.
Pim 328 --> Ex Multivan '02 TDI nu 190 pk en 410 Nm
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33840
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Pim 328 schreef:Heej Bloemenman,

Je hebt gelijk had ik even niet bij nagedacht.
Kenteken moet wel aangevraagd zijn maar tenaamstelling kan altijd later.
Theoretisch, puur theoretisch he, zou een bus die in week 52 op kenteken gezet wordt, na enkele dagen 1 jaar oud worden he...
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
eht294
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2007, 09:43
Locatie: hardenberg
Contacteer:

Nieuwe T5 met Rai pakket

Bericht door eht294 »

Wij hebben vorige week net een nieuwe T5 besteld met verschillende opties uit het 60jr pakket en navi uit de rai aanbieding. :jumpklap
Deze bus kan pas in Januari 2008 geleverd worden.
Hij staat voor week 48 bij de fabriek klaar en moet dan op transport en nog worden afgewerkt en rijklaar gemaakt worden door de dealer.
Volgens mij is alles wat na nu besteld wordt met opties (dus geen voorraad) kenteken 2008 (leer is 1 week extra levertijd)
Voor bedrijven nu bestellen is wel de investerings aftrek in 2006.

M.vr.gr. EHT
Gij zult niet stelen, de overheid duld geen concurrentie.
http://www.ehtechnics.nl
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

Nieuwe T5 met Rai pakket

Bericht door De Bloemenman 211 »

Hallo Daan,

Ja, het klopt al heel erg snel, maar ik moet zeggen dat het niet uit weelde is dat de nieuwe besteld is hoor. Ik heb veel problemen met deze auto.
Ik ben er helemaal klaar mee. En ik denk de dealer ook. Elke keer denk ik wat is het volgende wat me weer te wachten staat met deze auto.

Ik moet zeggen dat het niet aan de dealer ligt, die zijn daar echt met man en macht bezig de het proberen de problemen op te lossen.

Zodoende zijn we tot een hele goede deal gekomen om de auto voor hij uit de garantie gaat de deur uit te doen.

En omdat ik de auto absoluut nog niet beu ben heb ik nagenoeg dezelfde besteld.

Alleen nieuw en men denkt dat het nu voorbij is met de problemen.
We gaan het in januari 2008 bekijken. Ik heb er wel goede hoop in.

De groenten van
de bloemenman 211
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

De moeilijke keus is.......................

Bericht door De Bloemenman 211 »

Ja wel wjw'ers,

ik wil jullie mededelen dat het niet lang meer wachten is op de nieuwe aanwinst Mijn nieuwe T5. Het zal begin januari 2008 worden. Net de dealer bij de dealer geweest en hij staat bij de carrosseriebouwer om de dubbele cabine erin te laten bouwen.

Dus zal deze ook een dezerdagen arriveren bij de dealer dan hoor ik het wel want er moet nog wat van de :bonk oude :bifun (januari 2006) :alarm naar de nieuwe overgebouwd worden.

Als er meer nieuws is laat ik het weer weten.

De groenten van
De Bloemenman 211
meermike
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 dec 2007, 20:20
Locatie: oudenbosch

RAI ACTIE....???

Bericht door meermike »

Mijn t5 is half okt besteld, ook met een aantal rai acties deze kon echt niet eerder dan 10 januari geleverd worden dus hoe willen ze dat dan gaan doen???
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

met ........ RAI ACTIE....???

Bericht door De Bloemenman 211 »

Ik denk dat het niet veel eerder wordt als 10 januari 2008. Maar zolang er leven is is er hoop. Laten we het positief in zien en het zal wel zo zijn dat het de 2de week van januari 2008.

Maar zoals ik denk er is hoop .............

de groenten van de

Bloemenman 211
meermike
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 dec 2007, 20:20
Locatie: oudenbosch

Bericht door meermike »

ik blijf nog ff hopen dat het 10 januari blijft lukken ga namelijk de 12de op wintersport en dan zou die eigelijk mee moeten, had wel de garantie van de garage als hij er niet op tijd zou zijn er een demo voor me was voor de wintersport, maar heb natuurlijk liever die van mezelf.....
Zako
Berichten: 81
Lid geworden op: 07 feb 2007, 10:53

Bericht door Zako »

Of een vito V6 diesel?
Afbeelding

Sport Generation Blue
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

vraagje:

maar waarom dan toch weer de T5?? Je stelt al dat je er heel veel problemen mee hebt of had, maar je kiest wel weer T5. Is dat bewust, of heb je ook nog serieus bij andere merken geshopt. Ben wel benieuwd nl wat je gaat doen als je nieuwe T5 weer kuren gaat vertonen.

Niet gezegd dat andere merken geen problemen hebben, maar je hoort toch wel regelmatig dat er problemen zijn bij de t5's
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

Toch een T5........................... jaja

Bericht door De Bloemenman 211 »

Hallo Hendrikus,

Waarom toch een T5 :jump , ja ik moet zeggen dat de dealer alles en ik bedoel ook echt alles in het werk heeft gesteld om de auto echt goed te krijgen. En de problemen op te lossen het zou echt een schande zijn als daar iets over gezegd zou worden.

Importeur Pon daar integen heeft me een beetje VEEL teleurgesteld. Ik heb over de auto echt geen klachten als alleen de problemen die geconstateerd zijn door mij en gelukkig de monteur van de dealer. En deze hebben het ook proberen op te lossen. Maar helaas.

Verder hebben ze me zo goed en netjes behandeld. Zoals iedereen graag geholpen wil worden. De keuze om over tegaan naar een nieuwe T5 is gewoon dat de dealer er van overtuigd is deze problemen niet voor kunnen komen in een nieuwe auto. Daarop heb ik gezegd laten we hopen en geef een hele goede prijs. En ik moet zeggen dat ze echt echt diep zijn gegaan en heb ik het vertrouwen gegeven en gekregen. Vandaar ik zeg weer een T5. Mocht het met de volgende weer zo zijn ja dan ga ik maar weer terug naar mijn MB vito of sprinter. Helaas voor VW maar als je een hele bak met geld achter laat zal het wel goed moeten zijn.

Maar ik heb er echt vertrouwen in dat het goed komt ik heb gelukkig bij de dealer hele goede mensen getroffen die ook in zien dat niet alles maar gewoon is.

De groenten van
De Bloemenman 211
Plaats reactie