Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Dubbele cabine bekleden

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bruun
Berichten: 74
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:39

Dubbele cabine bekleden

Bericht door bruun »

Weet een van jullie een adres die dubbele cabines bekleed , het schot zeg maar. Er zit nu een stuk plexiglas in , in plaats van het originele raam . Dit ziet er niet echt netjes uit , dus vandaar de vraag.

En wie heeft dit weleens eerder laten doen? Wat was ong de prijs?
202 Pk T4 caravelle

Eps uitlaat+K&N inlegfilter+ JD engineering chip
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

Als het om een nieuw ruitje gaat denk ik dat je bij een dealer van het merk DC dat in jouw auto zit het best terecht kunt.

Mijn T5 is destijds omgebouwd in Duiven bij een carosseriebouwer die voor Snoeks DC's inbouwt, als ik ooit nog een DC moet laten inbouwen (ook al gaat het om een nieuwe van bij de dealer) wil ik NIET meer dat mijn auto daar heen gaat (allerlei dingen beloofd die achteraf niet waar bleken en dergelijke (3 maanden levertijd geweest) en daarbij zware verdenking dat er een deukje veroorzaakt is bij de carosseriebouwer, maar niet te bewijzen dus mocht de dealer het betalen.

In het algemeen gesproken denk ik dat een autobekleder / carosseriebouwer je een heel end moet kunnen helpen.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie