- zwei maal auspuff (NL: dubbele uitlaat)
- lederen bekleding
- en misschien wil ik de zij ruiten donker tinten, maar dan word het misschien een beetje mafia bak
Verdere tips / suggesties mbt het pimpen zijn welkom!
Gr. Ricky

Je kan de vering in 3 standen zetten als het goed is, je rijdt nu op de zachtste stand neem ik aan.RickyT5 schreef:Ik heb hem nu nog iets verder laten zaken. Hij is nu zo'n 75 - 80 mm verlaagd dmv een KW schroefset. Natuurlijk is hij wel wat stugger geworden maar daar hou ik juist wel van. Het comfort valt niet tegen.
Gr. Ricky
Bedankt nog voor de tips, heb even gekeken op de site van BM onderdelenshop naar dat bussines interieur. Erg mooi maar ik vind het wel erg duur (bijna 10 ruggen!) en ik ga voor zwart leder. Dus daar ga ik naar op zoek. Ook ga ik m´n ruiten nog tinten en handgrepen spuiten vind ik een goeie! Bedankt!Donald4Motion schreef:Ja zeker, er staat bij bm onderdelenshop een business interieur.
Als ik mijn bus zou houden had ik h'm er al in zitten.
Ook een business stuur is in duitsland te krijgen, met hout en leer.(moet je maar net van houden natuurlijk)
en heb je al een Multivan dashboard en tellerringen?!
De zijramen tinten is wel erg mooi hoor.
Ik heb ze donker getint maar dat zou je niet zeggen van binnen uit. Op de klep heb ik een tint donkerder genomen. de wagen had standaard al getint glas maar dit staat voor mij beter.
LED verlichting aan de zijkant is erg chiq. en de LED lichtunits achter zijn ook een aanrader.
Enzo kunnen we nog wel even door gaan
Oja en laat je handvaten op kleur spuiten, ook op de klep enzo
en er is ook nog motorisch tunen