Tussen hoogeveen en meppel passeerde ik twee vrachtwagens en achter mij zat een zwarte audi.
En je raad het al . Toen ik de vrachtwagens voorbij was de audi voor mij met volgen.
Daar kwam onze oom agent met de mededeling dat ik te lang nodig gehad had om de vrachtwagens te passeren. Ja met tegenwind en een 1,9td kan dat. Ik moest maar plaats nemen in de audi om alles terug te zien. Dat heb ik niet gedaan. Heeft ook geen zin . Toen ik zij dat ik graag door wou rijden om op tijd op de begravenis te zijn zij hij dat hij snel de bekeuring uit zou schrijven wat ook niet gebeurde maar hij vond het toch nodig dat ik alsnog in de audi plaatsnam.Dus weer niet gedaan. Nog maals vragen naar mijn adres en geboorte datum terwijl hij dat al wist.Thuisgekomen zag ik dat er op het gele briefje niet 2011 stond maar 2010.
Nu zeggen er een aantal mensen dat ik dan niet hoef te betalen. Wie weet dat .En heeft het zin bezwaar tegen deze bekeuring aan te tekenen. Het gaat wel om 100euro plus adm kosten.Hoe was de uitspraak ook al weer. De -------- is je beste vriend!
Dick