gr jan
Hoe zou dat komen denk je ? Een Golfje weegt dan ook vééél minder dan een T4 hé !jan de h schreef:zijn de 02-b bakken gelijk aan de 2.4 5 cilinder bakken? volgens mij is de bakinhoud van de 02-b bak uitwisselbaar met de 02-a bakken. en bij de 4cilinder tdi met vast vliegwiel bv een golf hoor je nooit dat die assen breken.
dus dat 2MV zit er toch echt niet helemaal voor noppes......Harry62 schreef: ook al gelezen dat na plaatsing van een massief vliegwiel
de primaire as uit de versnellingsbak spontaan in tweeen gebroken is na 2000 Mile
Als dat al op 1x / 150.000 - 200.000 zou moeten??Roger B. (11)61 schreef:dus eens in de 150 a 200 duizend km een setje incl vliegwiel erin....ga ik niet dood van met zo'n prijs (laten we even in T4 termen blijven 615 euro)Harry62 schreef: ook al gelezen dat na plaatsing van een massief vliegwiel
de primaire as uit de versnellingsbak spontaan in tweeen gebroken is na 2000 Mile
Geert G schreef:Zo, morgen maar eens langzaam op het gemakkie beginnen, aan de koppelingsombouw.
Dan gaan we het maar eens proefondervindelijk bekijken of het werkt.
Vannavond al deze eerste dingen gedaan, oa krukaspoeli vervangen. Had al wat haarscheurtjes in het rubber.
Tevens dynamo en startmotor d'r uit geplukt.
Die gaan morgen naar een auto electra bedrijf voor revisie. Mag denk ik wel, na 290.000 km trouwe dienst.
Gr, Geert
Hoi Oskar,Oskar 725 schreef:Hoi Geert,
hoeveel vul platen heb je er nu tussen zitten? en hoe ben je met je bak steunen uitgekomen? De lagersteun van je tussen-asje naar rechts heb je daar nog wat aan veranderd?
Ben benieuwd hoe het straks rijdt, of je veel verschil in aangrijp comfort hebt t.o.v. je 2m-vliegwiel?