Ik heb onlangs een caravelle gekocht. Rare eraan vond ik dat hij, ondanks dat hij een dubbele cabine had, er toch ramen achterin zaten.
Nu maak ik me een klein beetje zorgen over de registratie, ik ben namelijk een klein beetje bang dat hij ooit wel als grijs kenteken geregistreerd is, maar dat hij dat gedaan heeft als enkele cabine en later, na de registratie er een dubbele cabine van heeft gemaakt.
Nu zou dat ook al erg vaag zijn, achterin zaten namelijk originele 2e rij stoelen, met originele bevestiging (ook voor de gordels) en de originele bekleding zat ook nog aan de wanden (enige moeite die gedaan is, was een schot plaatsen achter de 2e rij en that's it)
Ik kan nergens iets vinden over enkele of dubbele cabine op de kenteken gegevens, maar mijn transporter heeft wel een "dc" vermelding staan in zijn beschrijving
TRANSPORTER BESTEL 1.0 TDI 75KW D.C. - duidelijk een dubbele cabine dus
Mijn nieuwe caravelle heeft deze beschrijving :
BESTEL V.D. 1.0 TDI 75KW
Er is dus geen vermelding van dubbele cabine in de naam en ik heb geen idee waar de "V.D." voor staat.
Is de enige manier om erachter te komen RDW bellen? of is er ook een andere mogelijkheid ?
Help