Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Motoraanhanger

vragen over de T4
johnny 498
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:34

Re: Motoraanhanger

Bericht door johnny 498 »

ik zou mijn motor er niet aan wagen ik rij zelf een BMW k1200s
dan liefer een aanhanger er achter dan dat wat jij erachter hebt
want je mag dan toch niet harder dan 90
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: Motoraanhanger

Bericht door rick_k »

Ik heb zelf 3 motors. Me pa 2 en me broertje ook 3.

Maar goed, heb een Yamaha TRX 850, Suzuki GSX750F pekelfiets en een Yamaha XJ550.

Ik zou ook voor een normale aanhanger gaan. Die heeft punt 1 een grotere stabiliteit en mocht je motor per ongeluk omlazeren (spanbandje wat breekt ofzo), dan ligt ie niet gelijk op het asfalt.

mvg Rick
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Re: Motoraanhanger

Bericht door RPS »

heb in frankrijk ook eens beugels gezien waar de motor inhangt met het voorwiel en gewoon meerijdt op het achterwiel.
hing achter een wagen die ik inhaalde op de tolweg. later nog eens ergens anders tegen gekomen maar nooit verder naar gekeken, heb zelf geen motor vandaar.onderstaande link is voor een auto, wist niet dat dat mocht trouwens.
http://www.camperpunt.nl/triangel.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nog even verder gekeken en deze ook nog gevonden.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... ert-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

succes
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: Motoraanhanger

Bericht door Icebox »

Lichtelijk off topic:

Ik heb een andere motor gekocht! Mijn cross met enkel kick start gaat in de verkoop (Liefhebbers?!)
Het is een Ducati 620 i.e. Dark Monster uit 2002 geworden! Nog een paar aanpassingen (windschermpje, koffer) om de langere ritten wat comfortabeler te maken en dan ben ik er klaar voor. Volgende week ergens ga ik de motor ophalen en dan eens flink oefenen! :yes
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 02619.jpg/
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: Motoraanhanger

Bericht door heartbeat »

Een van Vossen trailer is mooi en aardig aan de prijs ik heb ze beide gehad zowel de kleine als de grote over de kleine zeer tevreden de grote zeker een stuk minder en ook nog eens een zware aanhanger met eigen kenteken
na wat speurwerk ben ik uit gekomen op een downloader van ace bikes dit is een 750 kilo aanhanger dus zonder eigen kenteken waar je makelijk 2 motoren op kan plaatsen de vloer gaat omhoog en om laag dmv hyro systeem een paar simpele slagen en je ben klaar ik rij al jaren met deze aanhanger van simpele scooter tot 2 dikke harley's simpel te laden ligt als een block achter de auto heb ook een 100km test gedaan voor de duitse autoban en rij in frankrijk ook zo nu en dan een 8 uur 130 km per uur met deze aanhanger
dus als je dan toch geld uit geeft zou dit een echte aanrader zijn

grt rob
Rob & Lize
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: Motoraanhanger

Bericht door rick_k »

Icebox schreef:Lichtelijk off topic:

Ik heb een andere motor gekocht! Mijn cross met enkel kick start gaat in de verkoop (Liefhebbers?!)
Het is een Ducati 620 i.e. Dark Monster uit 2002 geworden! Nog een paar aanpassingen (windschermpje, koffer) om de langere ritten wat comfortabeler te maken en dan ben ik er klaar voor. Volgende week ergens ga ik de motor ophalen en dan eens flink oefenen! :yes
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 02619.jpg/
Jups interesse!!!
Merk en details graag. Ik zoek nog een buurtbrommer...

Ook al heb ik nog een motortje of 7 staan...

mvg Rick
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: Motoraanhanger

Bericht door Icebox »

Ik ga je een pm sturen!

Groetjes,
Sinja
Plaats reactie