Daar kijk ik eerlijk gezegd wel van op...je zou zeker gezien de prijs meer kwaliteit mogen verwachten van kw...het zal vast niet bij elke kw set het geval zijn...maar toch dit is geen reclame ...ik hoop dat ik meer geluk heb met mijn v maxx set...er zit 2 jaar garantie op ,dus dat scheelt ...maar evengoed hoop ik dat ik er langer plezier van ga hebben ...ik moet wel zeggen dat de v maxx set goed bevalt ,ondanks dat ik er niet veel mee heb gereden..de eerste indrukken zijn zeer prettig..en dan met name het behoud van comfort....Pascal-141 schreef:Sep , ik zou zeggen : gelukkig maar dat je de KW kit NIET hebt gekozen , die krengen gaan constant kapot onder een T5 ...sep schreef: Bilstein heeft absoluut een goede naam ..dus je zou kwaliteit mogen verwachten ....maar of de ´'gewone´'t5 rijder dat verschil merkt ,zeker gezien het prijsverschil ,..ik heb zelf heel lang overwogen om voor een set van kw te gaan ( streetcomfort variant 3)...en dat was puur om het behoud van comfort
Een vriend van me had ook zo'n KW kit , en heeft op 2 jaar tijd 3x de achterste schokdempers mogen vervangen . De voorste waren na 2 jaar ook al bijna compleet "op" . Bij die achterste dempers bleek steeds olie te lekken , en ook 1x gehad dat de stang (zuiger) gewoon afgebroken was ...
De KW kwaliteit van vroeger is er tegenwoordig precies niet meer ... Je betaald dan veel geld voor "KW" , maar je kan er met regelmaat mee terug naar de dealer ...
Een paar jaar terug had ik ook KW dempers op mijn T4 , die hebben ook daar ook niet zo lang volgehouden ,nu ik er aan terugdenk ...
Ik denk ook dat de dikkere stabilisatiestangen een goede bijdrage gaan leveren aan het rijgedrag in bochten..maar das de volgende stap denk ik...ik had al een set gezien van HR....nu alleen nog een goede prijs hiervan vinden...hier in nederland heb ik ze gezien voor rond een € 500 meen ik....en in engeland rond de 350 pond...das scheelt wel een hoop vind ik...maar het liefst koop ik het gewoon in nederland..ondanks dat er weinig mis kan gaan met een setje stabi,s denk ik....stuk gaan ze maar zo niet