Mvg sep
Bedankt voor het delen van jou ervaringhugopoley schreef: 31 jul 2023, 11:30 Ik heb hem op mijn vorige bus gehad en er ongeveer 3 jaar mee gereden, dit naar alle tevredenheid. Ik zou hem zo weer kopen. Het is niet de laagste set die er te koop is maar zeker een goede.
Trouwens mijn vorige set is nog steeds voor 100% in orde, mijn maatje heeft hem nu onder zijn bus zitten
In dat geval kan ik deze set zeker aanraden, voordeel is dat je zowel de hoogte als de hardheid kan stellen. En zeker als je niet heel laag gaat blijft die comfortabel.arjankraaijkamp schreef: 31 jul 2023, 12:44Bedankt voor het delen van jou ervaringhugopoley schreef: 31 jul 2023, 11:30 Ik heb hem op mijn vorige bus gehad en er ongeveer 3 jaar mee gereden, dit naar alle tevredenheid. Ik zou hem zo weer kopen. Het is niet de laagste set die er te koop is maar zeker een goede.
Trouwens mijn vorige set is nog steeds voor 100% in orde, mijn maatje heeft hem nu onder zijn bus zitten
Ik wil ook niet heel laag zat te kijken naar verlagings veren van 30mm om de wielen wat mooier in de wielkast te laten staan maar veren is en vaste hoogte en met schroefset kun je op de gewenste hoogte zetten dus ga ik niet heel laag