Je kunt/moet de knop gewoon vast houden totdat het dak helemaal open of dicht is, dus niet zelf te vroeg stoppen! De unit stopt vanzelf en de camper unit geeft het symbool dak open of dicht weer. Mogelijk gebeurt dat afslaan wat later dan je handmatig zou doen (de hydrauliek lijkt wat meer lawaai te maken) maar daarin zit hem misschien wel het geheim.Arbee schreef:Zover ik weet bepaald niet een sensor wanneer het sluiten stopt, maar het moment dat je de knop los laat.
De display is alleen een controle, dus een losse sensor zou nadat het dak dus semie handmatig gesloten is, alleen kunnen aangeven of te laat aangeven, dat het dak weer wat opengegaan is door .......... redenen.
Als je tijdens het sluiten (of opengaan) van het dak de bedienings knop los laat, dan stop meteen de handeling.
Het is dus niet dat je het bedienings paneel opdracht geeft om het dak te sluiten alles dan automatisch gaat.
Je moet actief de knop in blijven duwen tot je duidelijk ziet en hoort dat het dak dicht of open is.
Het enige wat mij altijd verbaasd heeft is dat je na afloop geen handmatige extra vergrendeling hebt. Maar als ik zie hoeveel califonia rijders er alleen al in Duitsland rond rijden, dan zou het best wel opvallen als mijn probleem vaak zou voorkomen.
Ik denk dus dat het een incident was. (en hoop dat het bij een 1 malige gebeurtenis blijft)
Dat je knop ingedrukt moet houden en de boel ook stopt als je de knop loslaat is in mijn ogen een veiligheidsdingetje.