Of breng ik je nu op ideeën?
![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
Die gaat het als een prachtig feest ervaren dat weet ik zekerMultivan Generation schreef: ↑26 aug 2020, 16:59 Ben benieuwd wat je 2MV hier van gaat vinden..
Of breng ik je nu op ideeën?![]()
Tja het is allemaal niet nieuw meer natuurlijk maar opzich kan het echt wel een hoop hebben.
Ik heb de Firad P502 HF20 nozzles gekozen.sgsdebruijn schreef: ↑26 aug 2020, 18:50 Pak je de FB PP764's? of ander merk?
Duur grappie om net iets meer pk dan de mijne eruit te persen![]()
Had ook voor zo'n turbo gekeken maar de kosten zijn wel heel fors, ik denk dat dat een stap is die ik niet ga nemen.
Ben wel benieuwd hoor
We hebben er een paar gebouwd tot 260pk die inmiddels alweer een tijd goed lopen. En zoals Erdem aangeeft ervoor zorgen dat het koppel er niet te abrupt inkomt. Enige nadeel is dat ook de 150pk bak ineens heel "kort" aanvoelt.
Komt mijn 6 bak ombouw misschien toch goed van pas
+100!Erdem50 schreef: ↑27 aug 2020, 21:40Komt mijn 6 bak ombouw misschien toch goed van pas![]()
Ik zit nu aan net geen 200pk en ruim 400nm met een ACV (AFK) bak, de eerste versnellingen zijn idd kort. Mijn theorie is dat dat wel prettig is voor het 2MV tov de langere AXG (DQR) bak.
Deze stabi zat onder een bus die ik aan het demonteren ben