Of breng ik je nu op ideeën?

Die gaat het als een prachtig feest ervaren dat weet ik zekerMultivan Generation schreef: 26 aug 2020, 16:59 Ben benieuwd wat je 2MV hier van gaat vinden..
Of breng ik je nu op ideeën?![]()
Tja het is allemaal niet nieuw meer natuurlijk maar opzich kan het echt wel een hoop hebben.jan2009 schreef: 26 aug 2020, 17:48 Hoeveel reserve heeft zo,n motorblok eigenlijk nog als je naar 200 PK wil ?
Als monteur doe je er waarschijnlijk niet moeilijk over om onderdelen te vervangen maar waar ligt de grens?
Ik heb de Firad P502 HF20 nozzles gekozen.sgsdebruijn schreef: 26 aug 2020, 18:50 Pak je de FB PP764's? of ander merk?
Duur grappie om net iets meer pk dan de mijne eruit te persen![]()
Had ook voor zo'n turbo gekeken maar de kosten zijn wel heel fors, ik denk dat dat een stap is die ik niet ga nemen.
Ben wel benieuwd hoor
We hebben er een paar gebouwd tot 260pk die inmiddels alweer een tijd goed lopen. En zoals Erdem aangeeft ervoor zorgen dat het koppel er niet te abrupt inkomt. Enige nadeel is dat ook de 150pk bak ineens heel "kort" aanvoelt.jan2009 schreef: 26 aug 2020, 17:48 Hoeveel reserve heeft zo,n motorblok eigenlijk nog als je naar 200 PK wil ?
Als monteur doe je er waarschijnlijk niet moeilijk over om onderdelen te vervangen maar waar ligt de grens?
Komt mijn 6 bak ombouw misschien toch goed van pasjos_br schreef: 27 aug 2020, 21:38We hebben er een paar gebouwd tot 260pk die inmiddels alweer een tijd goed lopen. En zoals Erdem aangeeft ervoor zorgen dat het koppel er niet te abrupt inkomt. Enige nadeel is dat ook de 150pk bak ineens heel "kort" aanvoelt.jan2009 schreef: 26 aug 2020, 17:48 Hoeveel reserve heeft zo,n motorblok eigenlijk nog als je naar 200 PK wil ?
Als monteur doe je er waarschijnlijk niet moeilijk over om onderdelen te vervangen maar waar ligt de grens?
Jos.
+100!Erdem50 schreef: 27 aug 2020, 21:40Komt mijn 6 bak ombouw misschien toch goed van pasjos_br schreef: 27 aug 2020, 21:38We hebben er een paar gebouwd tot 260pk die inmiddels alweer een tijd goed lopen. En zoals Erdem aangeeft ervoor zorgen dat het koppel er niet te abrupt inkomt. Enige nadeel is dat ook de 150pk bak ineens heel "kort" aanvoelt.jan2009 schreef: 26 aug 2020, 17:48 Hoeveel reserve heeft zo,n motorblok eigenlijk nog als je naar 200 PK wil ?
Als monteur doe je er waarschijnlijk niet moeilijk over om onderdelen te vervangen maar waar ligt de grens?
Jos.![]()
Ik zit nu aan net geen 200pk en ruim 400nm met een ACV (AFK) bak, de eerste versnellingen zijn idd kort. Mijn theorie is dat dat wel prettig is voor het 2MV tov de langere AXG (DQR) bak.jos_br schreef: 27 aug 2020, 21:38We hebben er een paar gebouwd tot 260pk die inmiddels alweer een tijd goed lopen. En zoals Erdem aangeeft ervoor zorgen dat het koppel er niet te abrupt inkomt. Enige nadeel is dat ook de 150pk bak ineens heel "kort" aanvoelt.jan2009 schreef: 26 aug 2020, 17:48 Hoeveel reserve heeft zo,n motorblok eigenlijk nog als je naar 200 PK wil ?
Als monteur doe je er waarschijnlijk niet moeilijk over om onderdelen te vervangen maar waar ligt de grens?
Jos.
Deze stabi zat onder een bus die ik aan het demonteren ben