Leuk om te zien.

Als je het bovenkastje boven de achterbank bedoelt; Er zijn drie uitvoeringen geweest van het deurtje, met rechte hoeken over de volle breedte met de luidsprekers daarin, een tweede met een kleiner deurtje met rechte hoeken tussen de luidsprekers die in het vaste wandgedeelte zaten en een derde met een kleiner deurtje tussen de luidsprekers met aan de bovenkant afgeronde hoeken. En ik heb ook bovenkastjes gezien zonder luidsprekers, die waren dus niet in alle bouwjaren standaard.Stino schreef: 21 apr 2025, 13:49 Wij hebben ook zo'n grote deur aan het hoofdeinde van de achterklep, waar de luidsprekers in zitten, niet zoals de latere modellen waar het deurtje is verkleind en de speakers in het wandje zitten.
Is dat veranderd in de periode dat het logo is 'verlaagd'?
Dat is mij ook opgevallen. Ik denk dat het deurtje over de volle breedte vrij snel is afgeschaft, het lijkt mij ook niet handig als de luidsprekers meebewegen met het deurtje. De kans op beschadiging van de bedrading is dan groot.Stino schreef: 21 apr 2025, 14:40 De deur over de volledige breedte heb ik precies alleen maar gezien bij '90 en '91 bussen ...