Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Welke kiezen T5 of Peugeot Expert multi

vragen over de T5
Luc
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2007, 08:34
Locatie: Dicht bij Brussel

Bericht door Luc »

... en toch mij niet kunnen laten om een T5 te bestellen, een speciale reeks, Freedom. Zo zie je maar
Met vriendelijke groeten
Luc
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

Gefeliciteerd Luc!!!!
krijg je echt geen spijt van

Fred
Luc
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2007, 08:34
Locatie: Dicht bij Brussel

Bericht door Luc »

Fred, met dank, ze leveren reeds donderdag, kijk er naar uit.
Mvg
Luc
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

@ Luc,
ik zie dat je uit de buurt van Brussel komt.
Misschien kun je ook je vraag eens op het Belgische forum stellen?

http://www.belgian-t4-club.be/phpBB2/index.php

De prijsopbouw in Nederland is niet te vergelijken met die in België.
En op het Salon van Brussel worden naar het schijnt, serieuze kortingen gegeven.
:knipoog

Het is een persoonlijke afweging die je zelf moet maken.
En misschien kun je jouw huidige bus op Kapaza.be zetten?

succes met de afweging
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Luc
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2007, 08:34
Locatie: Dicht bij Brussel

Bericht door Luc »

Peter
De T4 is de deur uit, verkocht, en gaat hoogst waarschijnlijk richting Bulgarije waar één of andere kroostrijke familie er nog hopelijk jaren rijplezier kan aan beleven.
De T5 die we aangeschaft hebben maakt inderdaad deel uit van de aanbiedingen op het Brusselse autosalon.
30.400€ btw inbegrepen, dubele cabine met achterruitwisser, radiovoorbereiding, hoogteregeling bestuurderszetel, centrale vergrendeling met afstandsbediening, vloertapijt, boxstof, 2de schuifdeur, schuifruit in linker schuifdeur, metaalkleur, electrisch bediende ruiten en spiegels,bumpers en spiegelhuis in koetswerkkleur, dubbele airbag, mechanische airco, comfortzetels, binnentoets centrale vergrendeling, kinderveiligheid en cruise-control en een 96kw motor.
Nooit zoveel luxe gehad...
Mvg
Luc
thomasch
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:48
Locatie: stille kempen

Bericht door thomasch »

hoi,

heb mn oog ook pas op de peugeot expert laten vallen.
het is even wennen aan de spitse snuit (die tegenwoordig alle bestelwagens (moeten) hebben). het grote voordeel van de expert is zijn 2.0 motor. de verkeersbelasting hiervoor valt nog mee, in vergelijking met de 2.5 in de T5. zodat je hem niet echt als dubbele cabine moet inschrijven. op die manier krijg ik mijn surfplanken er nog in, wat in een T5 DC niet meer kan, dat is voor mij persoonlijk het grote voordeel. ik ga de expert zeker in overweging nemen bij mijn volgende aankoop. ik rij nu 8 jaar met mn T4 2.5 TDI , ben er super tevreden mee, vooral op de snelweg. en hoop er nog een paar jaar mee te rijden. zou een expert ook >10j meegaan?

jouw autosalon offerte is doet natuurlijk watertanden, dan vind ik voor de surfplanken wel een andere oplossing.

groeten,
thomas
Plaats reactie