Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 vs California dilemma, dilemma,...

vragen over de T5
camper
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2008, 13:42

Re: T5 vs California dilemma, dilemma,...

Bericht door camper »

Goeiemorgen,
ik rij nu bijna 1 jaar met een California 174PK. Ik zag de 4-Motion ook wel zitten maar het meerverbruik en de inschrijving die niet als camper kon hield me tegen. Ik rij dagelijks en ook zakelijk, vaak ook met een zware aanhanger.
Ik heb Kortenberg, D'Ieteren, paar andere dealers , en uiteindelijk Tavernier aangedaan. Niet alleen kon ik de beste condities bekomen bij die laatste, het was ook de enige plaats waar ik niet meer wist dan de verkoper zelf.

Wat jouw keuze betreft, en nu ga ik tegenkantingen krijgen... , Een California is een klasse hoger nog dan eender welke T5. Ik heb met alles gereden, en ik blijf het gevoel hebben dat qua geluidsisolatie dat nog net dat ietsje meer is. Enige minpunt is het gewicht van de wagen.

Volgens mij kan je zelf nooit het afwerkingsniveau behalen door eigen inbouw als dat van een standaard California.

Ik sta na een jaar nog verbaasd van kleine details.

Is wel een wagen waar veel op staat, en dat ook kapot kan, heb al verscheidene eigenaars gesproken die problemen hadden met hefdak etc, maar veel hangt echt van jezelf af.

Stuur me anders PM, kan ik iets meer info geven over prijzen.
Multivan
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 jan 2007, 18:39
Locatie: Delfzijl

Re: T5 vs California dilemma, dilemma,...

Bericht door Multivan »

Kijk eens op http://www.westfalia-campers.nl of ga eens zoeken in Duitsland. Daar vind je meestal campers met erg veel opties, waarschijnlijk ook wel 4-motion
Plaats reactie