verklaring voor dat verschil in strooilicht/lichtbeeld en dus verblinding zit hem voor 99% in eht heldere glas van de angeleyes en gestreepte glas van de originele koplampen....
de wetgever in Nederland op dit punt begrijp ik niet, per 1 april 2009 verbieden ze conversiekits, en nog geen 4 maanden later trekken ze dat weer in.....
of het strikt volgens de wet niet het e-keur van je lampen laat vervallen en in principe dus toch illegaal is durf ik niet te zeggen.
Hier is het in elk geval zo goed als onmogelijk om een auto achteraf van xenon te voorzien, zeker als dat af fabriek niet geleverd is.
-conversie in H1,H2,H3,H4,H7 lampen is niet toegestaan
-als je een legale manier vind om een koplamp te voorzien van Xenon dan
- moet er een reinigingsinstallatie voor de koplampen aanwezig zijn in de vorm van Wissers en /of sproeiers
- moet de auto voorzien zijn van automatische niveauregeling of
automatische koplamhoogteregeling
-het hele omgebouwde spul ter keuring aangeboden worden bij de TUV en mits goedgekeurd alles in het kenteken ingeschreven worden.
Kortom onder de 2 a 3 mille heb je geen xenon achteraf in een auto................. laat maar dan
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon