Vraag aan Califloor :
Je hebt 3 verschillende runs gemaakt ? (toerentallen en time stamps verschillen)
1 met kanaal 03, 1 met kanaal 08 en 1 met kanaal 11 ?
Je kunt in 1 run toch ook die 3 kanalen kiezen ?
califloor schreef:Hoe komt het dat mijn gevraagde druk zoveel hoger is ?
Volgens Speek is deze waarde geprogrammeerd in de ECU, dus zou deze waarde bij jou toch aangepast kunnen zijn ?
(hij is dus niet te beïnvloeden door andere maatregelen zoals luchtfilterhuis oid)
De door toerental en LMM begrensde ingespoten hoeveelheid brandstof blijft inderdaad behoorlijk achter bij die van de door het gaspedaal gevraagde hoeveelheid. Bij het voorbeeld op de Speek site zie de waardes veel dichter bij elkaar liggen. Vervolgens zegt hij dat als er veel verschil bij deze waardes onderling zichtbaar zijn, er wellicht ook foutcodes optreden. (heb je die uitgelezen?)
Ben benieuwd wat een log laat zien met een nieuwe lmm, ook volgens Speek levert de Pierburg hogere waardes af dan de originele (tot 900-1200mg/R).