Leo45 schreef:Nog even wat anders......er is een serie T5 met standkachel waarbij er een diode verkeerd zit tussen de startaccu en de 2e accu.
De tweede accu wordt eenvoudig via een diode geladen waarbij de diode moet voorkomen dat de startaccu leegloopt als de standkachel start.
(de vorige webmaster van de vwbusclubsite) was daar ook ooit het slachtoffer van. Is dat niet je probleem?
Leo
Dan zou je 1,2v lager uitkomen.
Laat dat nu het geval zijn.....
Leo45 schreef:Nog even wat anders......er is een serie T5 met standkachel waarbij er een diode verkeerd zit tussen de startaccu en de 2e accu.
De tweede accu wordt eenvoudig via een diode geladen waarbij de diode moet voorkomen dat de startaccu leegloopt als de standkachel start.
(de vorige webmaster van de vwbusclubsite) was daar ook ooit het slachtoffer van. Is dat niet je probleem?
Leo
Dan zou je 1,2v lager uitkomen.
Laat dat nu het geval zijn.....
Het is natuurlijk niet een standaard diode van de conrad.......
Ik heb mijn 2e accu ook pas vervangen. Standkachel kon een 20 min lopen en dan accu leeg. Waarschijnlijk kapot omdat de accu geregeld geheel leeg getrokken word, en daar kan een startaccu slecht tegen. Nu een semi tractie accu geplaatst van 95 Ah.